|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98
Pejori: Håller med Reserv .... ta en wirre .... Inte för att man blir friskare, men det blir mycket roligare att vara sjuk
CITAT (AnitaGg @ 13-04-2006, 07:49) Pejori: Håller med Reserv .... ta en wirre .... Inte för att man blir friskare, men det blir mycket roligare att vara sjuk  Det va´juh inte bara för det roliga, den bränner rätt bra i en öm hals och tar........kanske/förhoppningsvis ihjäl en och annan bacillusk samtidigt.
Hej på er Jag som plockat fram både kvast och fårskinnspäls, måste nog lämna återbud Har fått helt andra direktiv från högre ort. Födelsedags- kalas för tre stycken på påskafton. Men ni kan väl frossa i jordgubbar och chokladsås för mig med Vi får väl hoppas att det var ordentligt med krut i huvud- personens antibiotika, så att åtminstonde hon kan ta sig i väg Pst Anita, jag kom inte heller in förut
Odla.nu tycker inte om morronpigga odlaiter  Jag kom inte heller in så är det ingen som behöver känna sig ensam
*Felix matte*
13-04-2006, 07:20
Tur att jag ingen kvast hade att förbereda... här snöar. Idag ska jag en sväng till farbror D och kolla flåset Sedan ska jag sy några haklappar.... var å köpte mera snedslåband igår olika färg till alla Gillar varken jordgubbar eller chokladsås men har fyllt på godisförrådet... eller rättare sagt chokladförrådet Hoppas att Pejori mår bättre idag skickar "friskpulver" i massor. PS. jag var uppe med tuppen och skulle se om det var aktivitet på forumet men kom inte in... tydligen serverfel.
Jaha, det lutar åt en låååång ensam påskhelg  Jag får väl leta upp nån vilsekommen käring på kvast själv då  .........hoppandes på kryckor
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 08:54) Jaha, det lutar åt en låååång ensam påskhelg  Jag får väl leta upp nån vilsekommen käring på kvast själv då  .........hoppandes på kryckor  I bästa fall får du lift bakpå kvasten, så slipper du kryckorna
CITAT (AnitaGg @ 13-04-2006, 10:34) CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 08:54) Jaha, det lutar åt en låååång ensam påskhelg  Jag får väl leta upp nån vilsekommen käring på kvast själv då  .........hoppandes på kryckor  :P I bästa fall får du lift bakpå kvasten, så slipper du kryckorna  Vem vet, hälla i lite raketbränsle i kryckorna så kanske jag kan fluga ikapp med gummorna
netaave
13-04-2006, 09:49
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 07:54) Jaha, det lutar åt en låååång ensam påskhelg  Jag får väl leta upp nån vilsekommen käring på kvast själv då  .........hoppandes på kryckor  Inga barn hemma? Annars får du väl köpa dig något gott och frosa med framför tv:n, lovar att tycka lite synd om dig!
 Tycker den här påskhälsningen passa bättre här än i den mer seriösa Glad Påsk-tråden... Så jag säger, Glad Påsk på er alla svamliga odlaiter!
CITAT (netaave @ 13-04-2006, 10:49) CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 07:54) Jaha, det lutar åt en låååång ensam påskhelg  Jag får väl leta upp nån vilsekommen käring på kvast själv då  .........hoppandes på kryckor  :P Inga barn hemma? Annars får du väl köpa dig något gott och frosa med framför tv:n, lovar att tycka lite synd om dig!  Ja nog blir det synd om mig alltid som ska behöva trycka i mig en smörgåstårta och chokladtårta alldeles ensam
netaave
13-04-2006, 10:12
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 10:04) CITAT (netaave @ 13-04-2006, 10:49) CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 07:54) Jaha, det lutar åt en låååång ensam påskhelg  Jag får väl leta upp nån vilsekommen käring på kvast själv då  .........hoppandes på kryckor  Inga barn hemma? Annars får du väl köpa dig något gott och frosa med framför tv:n, lovar att tycka lite synd om dig!  Ja nog blir det synd om mig alltid som ska behöva trycka i mig en smörgåstårta och chokladtårta alldeles ensam  Stackars dig!
Biggan_
13-04-2006, 11:31
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 11:04) CITAT (netaave @ 13-04-2006, 10:49) CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 07:54) Jaha, det lutar åt en låååång ensam påskhelg  Jag får väl leta upp nån vilsekommen käring på kvast själv då  .........hoppandes på kryckor  Inga barn hemma? Annars får du väl köpa dig något gott och frosa med framför tv:n, lovar att tycka lite synd om dig!  Ja nog blir det synd om mig alltid som ska behöva trycka i mig en smörgåstårta och chokladtårta alldeles ensam  Va!!? Är det inställt? Jag som tänkte fråga om du har påskpyntat tills vi kommer? Den där skålen med ris och fjädrar som Betty visade, var ju inte så dum
Nu mina kära vänner far jag iväg och svamlar på annan ort i en vecka! Kanske lånar mammas dator och kikar in här om abstinensen blir för svår! Ha en trevlig påsk och ät mycket ägg och godis! Ni glömmer väl inte att måla äggen också!? Dottern ska få glädjen att berätta för sin mormor och morfar att hon ska få ett syskon. Hon har redan berättat för våra vänner som var här i söndags.
Fialotta
13-04-2006, 12:53
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 13-04-2006, 11:51) Nu mina kära vänner far jag iväg och svamlar på annan ort i en vecka! Kanske lånar mammas dator och kikar in här om abstinensen blir för svår! Ha en trevlig påsk och ät mycket ägg och godis! Ni glömmer väl inte att måla äggen också!? Dottern ska få glädjen att berätta för sin mormor och morfar att hon ska få ett syskon. Hon har redan berättat för våra vänner som var här i söndags.  Glad Påsk o ha det så jättemys under helgen...saknar dig redan
Pejori är sjuk, Magdis åker bort, ja föresten det lär nog fler göra  . Det kommer bli skittomt här juh  jag får sitta och ha monologer eller sjunga aria för mig själv här om det inte sitter flera ensamma själar i påsk
Biggan_
13-04-2006, 13:19
CITAT (Birgitta P @ 13-04-2006, 14:19) Inte ett livstecken på hela dan  Hon sover nog gumman  Stackarn
Biggan_
13-04-2006, 13:26
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 14:22) CITAT (Birgitta P @ 13-04-2006, 14:19) Inte ett livstecken på hela dan  Hon sover nog gumman  Stackarn  Fast det är väl bäst så, att sova bort eländet
CITAT (Birgitta P @ 13-04-2006, 14:26) Inte ett livstecken på hela dan  Hon sover nog gumman  Stackarn  Fast det är väl bäst så, att sova bort eländet  Det sägs så ja  vilken rutten påsk hon får då  Man ska nog inte klaga för att man bara är ensam, jag hade juh kunnat va´ensam och sjuk, inge kul
Biggan_
13-04-2006, 13:35
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 14:28) CITAT (Birgitta P @ 13-04-2006, 14:26) Inte ett livstecken på hela dan  Hon sover nog gumman  Stackarn  Fast det är väl bäst så, att sova bort eländet  Det sägs så ja  vilken rutten påsk hon får då  Man ska nog inte klaga för att man bara är ensam, jag hade juh kunnat va´ensam och sjuk, inge kul  ...fast du har ju anledning att klaga, ont i foten ju Konstigt! Är du ingen riktig karl? Dom brukar ju jämra sig bara det sitter en f*s på tvären!
Vi får väl önska Pejori " KRYA PÅ DEJ " per telepati nu när hon inte är tillgänglig här
Biggan_
13-04-2006, 13:39
Nu är jag på väg till affären. Inte för att köpa, utan för att sälja!
CITAT (Birgitta P @ 13-04-2006, 14:35)  Nja, det har väl inte vart möjligt för mig under dom sista 9 åren, då har jag mest fått fungera som......mappa, inte läge att oja sig då inte  Förälskelser däremot gör jävligt ont
Fialotta
13-04-2006, 14:04
Skickar en krya på dig till allas vår pejjan och en påsk kram Inte vara ledsen Reserv...förälskelser är ett stadium som kan vara så himla härlig oxå, tänk när man va det sist  oj, oj...lätt förvirrad och inte va man hungrig på mat direkt  ...men härligt va de Njut Reserv  *kramis*
CITAT (maudan @ 13-04-2006, 15:04) Skickar en krya på dig till allas vår pejjan och en påsk kram Inte vara ledsen Reserv...förälskelser är ett stadium som kan vara så himla härlig oxå, tänk när man va det sist  oj, oj...lätt förvirrad och inte va man hungrig på mat direkt  ...men härligt va de Njut Reserv  *kramis* Jaadu, tänk när man va´där sist  för en sådär 35 år sen, kommer knappt ihåg hur det känndes  Men inte hade jag för mig att det gjorde ont  Matlusten puts väck! Jovisst, med ett illamående istället, jag försöker verkligen njuta
Hej på er igen! Nu har jag varit och gjort storstaden ( Karlstad ) osäker.  , sprungit runt efter födelsedags- presenter och mat och maaasssor.....med annat. Kommer du verkligen inte ihåg hur det var att vara nykär Reserv?  . Personligen räcker det med att jag blundar och tänker tillbaka, så minns jag precis hur det var:wub: . Ett ögonkast, eller ett aldrig så litet snudd, finger mot finger:wub:. Oj, det räcker med att jag tänker på det så får jag hjärtklappning  :lol Skickar en extra hälsning till alla svamlare som inte kommer att vara här under helgen Själv kommer jag att kika in titt som tätt, eftersom jag bara är borta lördag kväll.
CITAT (Evgeni @ 13-04-2006, 15:48) Kommer du verkligen inte ihåg hur det var att vara nykär Reserv?  . Personligen räcker det med att jag blundar och tänker tillbaka, så minns jag precis hur det var:wub: . Ett ögonkast, eller ett aldrig så litet snudd, finger mot finger:wub:. Oj, det räcker med att jag tänker på det så får jag hjärtklappning  :lol Skickar en extra hälsning till alla svamlare som inte kommer att vara här under helgen Själv kommer jag att kika in titt som tätt, eftersom jag bara är borta lördag kväll. Jag och sambon träffades inte direkt i tonåren och vart kära, vi gick i lekis tillsammans och när det började bli kärlek vet jag ärligt talat inte. Vi kännde att vi hörde ihop bara
Hm, då blir det ju klart lite annorlunda  . Då växte ni ju ihop redan från början så att säga Fast kärleken som växer fram efter den första förälskelsen blir nog inte annorlunda. Och det är i mina ögon den som räknas.
CITAT (Evgeni @ 13-04-2006, 15:58) Hm, då blir det ju klart lite annorlunda  . Då växte ni ju ihop redan från början så att säga Fast kärleken som växer fram efter den första förälskelsen blir nog inte annorlunda. Och det är i mina ögon den som räknas.  Själv vet jag snart inte va´som räknas och inte  Gubben är gammal och det känns nog rätt galet ändå......när man tänker efter
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 16:15) Men herregud!  Nu ska vi inte sitta och va´så seriösa i den här tråden, här ska det juh svammlas  :rolleyes: :wub: Oj! Förlåt Inte var det min mening att vara för seriös. Trodde aldrig att ett bultande hjärta kunde tolkas som för seriöst. Det väcker ju en massa lustfyllda känlor som bara bubblar igenom kroppen, och det spritter och sprätter och man vet liksom inte riktigt vilket ben man ska stå på Ja, ungefär som vårkänslor du vet Har du inte med dina telepatiska förmågor lyckats få liv i denna sjukliga pejori än? I västa fall får du väl ta en Taxi till GBG och knacka på dörren. Du vet, mun mot munmetoden kan ju göra underverk
CITAT (Evgeni @ 13-04-2006, 16:38) CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 16:15) Oj! Förlåt Inte var det min mening att vara för seriös. Trodde aldrig att ett bultande hjärta kunde tolkas som för seriöst. Det väcker ju en massa lustfyllda känlor som bara bubblar igenom kroppen, och det spritter och sprätter och man vet liksom inte riktigt vilket ben man ska stå på Ja, ungefär som vårkänslor du vet Har du inte med dina telepatiska förmågor lyckats få liv i denna sjukliga pejori än? I västa fall får du väl ta en Taxi till GBG och knacka på dörren. Du vet, mun mot munmetoden kan ju göra underverk  Klart att det kan bli för seriöst  när man måste ta kallduschar så är det lite väl
Näe, min lilla rosenknopp tror tydligen att hon är törnrosa  Så hon får sova tills hon känner sig redo att kliva upp
Ähh, du får sluta upp med dom däringa kallduscharna och låta känslorna svalla vet ja Från det ena till det andra, hur går med det foten? Eller det om nåt kanske är för seriöst
CITAT (Evgeni @ 13-04-2006, 16:45) Ähh, du får sluta upp med dom däringa kallduscharna och låta känslorna svalla vet ja Från det ena till det andra, hur går det foten? Eller det om nåt kanske är för seriöst   Kan juh va´därför foten inte värker så mycket, det gör ont så bra i kroppen ändå
Hej svammlare Jag hade 3 små söta påskkärringar här på förmiddagen. Skäms på mig ... jag hade glömt köpa godis Jag älgade väl iväg till affären och köpte godis, men nu har jag minsann inte sett till en endaste lite påskkärring Tänkte klämma in ett litet blondinskämt
Hallå hallå... du har man jobbat klart för dagen då.. pust stånk stön...
Hur är det med er här? är det bra med kärleken?
Ha en fin kväll allihop, nu tar jag paus tills i morgon Tror jag byter till den här kanske, när jag får lust och ork
CITAT (Evgeni @ 13-04-2006, 17:20) Ha en fin kväll allihop, nu tar jag paus tills i morgon Tror jag byter till den här kanske, när jag får lust och ork  Jordgubbarna va´fina dom med, du kan väl altinera lite
Fialotta
13-04-2006, 17:31
Vad sjutton gör man en skärtorsdag om man inte är häxa liksom.... min fantasi har tagit slut...jag bara slappar på jag.,....rätt mysigt det oxå
CITAT (maudan @ 13-04-2006, 18:31) Vad sjutton gör man en skärtorsdag om man inte är häxa liksom.... min fantasi har tagit slut...jag bara slappar på jag.,....rätt mysigt det oxå  Med tanke på hur tomt det är på forumet just nu så har odla rätt många häxor
Fialotta
13-04-2006, 17:35
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 17:32) CITAT (maudan @ 13-04-2006, 18:31) Vad sjutton gör man en skärtorsdag om man inte är häxa liksom.... min fantasi har tagit slut...jag bara slappar på jag.,....rätt mysigt det oxå  :wub: Med tanke på hur tomt det är på forumet just nu så har odla rätt många häxor   jaha...alla utom jag då...ska jag berätta för dom här hemma....dom tycker jag är det ibland ju.....nä skoja bara
CITAT (maudan @ 13-04-2006, 18:35) CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 17:32) CITAT (maudan @ 13-04-2006, 18:31) Vad sjutton gör man en skärtorsdag om man inte är häxa liksom.... min fantasi har tagit slut...jag bara slappar på jag.,....rätt mysigt det oxå  Med tanke på hur tomt det är på forumet just nu så har odla rätt många häxor   jaha...alla utom jag då...ska jag berätta för dom här hemma....dom tycker jag är det ibland ju.....nä skoja bara  Men du kanske bara har kvasten på 1000 milaservice
CITAT (maudan @ 13-04-2006, 18:31) Vad sjutton gör man en skärtorsdag om man inte är häxa liksom.... min fantasi har tagit slut...jag bara slappar på jag.,....rätt mysigt det oxå  Tja.. slappar i soffan kanske med en bok  Eller som jag strax skall göra.... glo på big brother
Fialotta
13-04-2006, 18:14
CITAT (yenny @ 13-04-2006, 17:54) CITAT (maudan @ 13-04-2006, 18:31) Vad sjutton gör man en skärtorsdag om man inte är häxa liksom.... min fantasi har tagit slut...jag bara slappar på jag.,....rätt mysigt det oxå  :wub: Tja.. slappar i soffan kanske med en bok  Eller som jag strax skall göra.... glo på big brother   Det gör jag oxå.....får man ju inte berätta...men jag tittar varje dag
CITAT (maudan @ 13-04-2006, 19:14) CITAT (yenny @ 13-04-2006, 17:54) CITAT (maudan @ 13-04-2006, 18:31) Vad sjutton gör man en skärtorsdag om man inte är häxa liksom.... min fantasi har tagit slut...jag bara slappar på jag.,....rätt mysigt det oxå  Tja.. slappar i soffan kanske med en bok  Eller som jag strax skall göra.... glo på big brother   Det gör jag oxå.....får man ju inte berätta...men jag tittar varje dag  Det gör jag med
Fialotta
13-04-2006, 18:31
CITAT (yenny @ 13-04-2006, 18:16) CITAT (maudan @ 13-04-2006, 19:14) CITAT (yenny @ 13-04-2006, 17:54) CITAT (maudan @ 13-04-2006, 18:31) Vad sjutton gör man en skärtorsdag om man inte är häxa liksom.... min fantasi har tagit slut...jag bara slappar på jag.,....rätt mysigt det oxå  Tja.. slappar i soffan kanske med en bok  Eller som jag strax skall göra.... glo på big brother   Det gör jag oxå.....får man ju inte berätta...men jag tittar varje dag  Det gör jag med   Vi håller det hemligt...nää...vi står för de
CITAT (maudan @ 13-04-2006, 19:31) Ja annars måste vi börja radera nu för fullt
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|