Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98
AnitaO
Pejori:
Håller med Reserv .... ta en wirre ....
Inte för att man blir friskare, men det blir mycket roligare att vara sjuk laugh.gif
Reserv
CITAT (AnitaGg @ 13-04-2006, 07:49)
Pejori:
Håller med Reserv .... ta en wirre ....
Inte för att man blir friskare, men det blir mycket roligare att vara sjuk laugh.gif

Det va´juh inte bara för det roliga, den bränner rätt bra i en öm hals och tar........kanske/förhoppningsvis ihjäl en och annan bacillusk samtidigt. rolleyes.gif
Gillan
Hej på er smile.gif

Jag som plockat fram både kvast och fårskinnspäls,
måste nog lämna återbud sad.gif

Har fått helt andra direktiv från högre ort. Födelsedags-
kalas för tre stycken på påskafton. Men ni kan väl frossa
i jordgubbar och chokladsås för mig med tongue.gif

Vi får väl hoppas att det var ordentligt med krut i huvud-
personens antibiotika, så att åtminstonde hon kan ta sig
i väg wub.gif

Pst Anita, jag kom inte heller in förut wink.gif
Reserv
Odla.nu tycker inte om morronpigga odlaiter rolleyes.gif Jag kom inte heller in så är det ingen som behöver känna sig ensam tongue.gif
*Felix matte*
Tur att jag ingen kvast hade att förbereda... här snöar.
Idag ska jag en sväng till farbror D och kolla flåset tongue.gif
Sedan ska jag sy några haklappar.... var å köpte mera snedslåband igår
olika färg till alla smile.gif

Gillar varken jordgubbar eller chokladsås men har fyllt på
godisförrådet... eller rättare sagt chokladförrådet tongue.gif

Hoppas att Pejori mår bättre idag
skickar "friskpulver" i massor. wub.gif

PS. jag var uppe med tuppen och skulle se om det var
aktivitet på forumet men kom inte in... tydligen serverfel.
Reserv
Jaha, det lutar åt en låååång ensam påskhelg sad.gif Jag får väl leta upp nån vilsekommen käring på kvast själv då rolleyes.gif .........hoppandes på kryckor unsure.gif tongue.gif
Kathy
CITAT (pejori @ 12-04-2006, 20:13)
måste kika lite

Stackare Pejori....dubbelsidig lunginflammation är inte att leka med. sad.gif sad.gif sad.gif
Krya på dig. wub.gif wub.gif wub.gif
AnitaO
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 08:54)
Jaha, det lutar åt en låååång ensam påskhelg sad.gif Jag får väl leta upp nån vilsekommen käring på kvast själv då rolleyes.gif .........hoppandes på kryckor unsure.gif tongue.gif

I bästa fall får du lift bakpå kvasten, så slipper du kryckorna laugh.gif wub.gif
Reserv
CITAT (AnitaGg @ 13-04-2006, 10:34)
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 08:54)
Jaha, det lutar åt en låååång ensam påskhelg sad.gif Jag får väl leta upp nån vilsekommen käring på kvast själv då rolleyes.gif .........hoppandes på kryckor unsure.gif  :P

I bästa fall får du lift bakpå kvasten, så slipper du kryckorna laugh.gif wub.gif

Vem vet, hälla i lite raketbränsle i kryckorna så kanske jag kan fluga ikapp med gummorna biggrin.gif
netaave
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 07:54)

Inga barn hemma?
Annars får du väl köpa dig något gott och frosa med framför tv:n, lovar att tycka lite synd om dig! rolleyes.gif
Betty

Tycker den här påskhälsningen passa bättre här än i den mer seriösa Glad Påsk-tråden...
Så jag säger, Glad Påsk på er alla svamliga odlaiter! tongue.gif
Reserv
CITAT (netaave @ 13-04-2006, 10:49)
Jaha, det lutar åt en låååång ensam påskhelg sad.gif Jag får väl leta upp nån vilsekommen käring på kvast själv då rolleyes.gif .........hoppandes på kryckor unsure.gif  :P

Inga barn hemma?
Annars får du väl köpa dig något gott och frosa med framför tv:n, lovar att tycka lite synd om dig! rolleyes.gif

Ja nog blir det synd om mig alltid som ska behöva trycka i mig en smörgåstårta och chokladtårta alldeles ensam rolleyes.gif tongue.gif
netaave
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 10:04)
Jaha, det lutar åt en låååång ensam påskhelg sad.gif Jag får väl leta upp nån vilsekommen käring på kvast själv då rolleyes.gif .........hoppandes på kryckor unsure.gif  tongue.gif

Inga barn hemma?

Ja nog blir det synd om mig alltid som ska behöva trycka i mig en smörgåstårta och chokladtårta alldeles ensam rolleyes.gif tongue.gif

Stackars dig! sad.gif tongue.gif
Biggan_
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 11:04)
Jaha, det lutar åt en låååång ensam påskhelg sad.gif Jag får väl leta upp nån vilsekommen käring på kvast själv då rolleyes.gif .........hoppandes på kryckor unsure.gif  tongue.gif

Inga barn hemma?

Va!!?
Är det inställt? unsure.gif unsure.gif
Jag som tänkte fråga om du har påskpyntat tills vi kommer?
Den där skålen med ris och fjädrar som Betty visade, var ju inte så dum blink.gif biggrin.gif
Magdis
Nu mina kära vänner far jag iväg och svamlar på annan ort i en vecka! Kanske lånar mammas dator och kikar in här om abstinensen blir för svår! biggrin.gif
Ha en trevlig påsk och ät mycket ägg och godis! Ni glömmer väl inte att måla äggen också!? smile.gif
Dottern ska få glädjen att berätta för sin mormor och morfar att hon ska få ett syskon. Hon har redan berättat för våra vänner som var här i söndags. biggrin.gif
Fialotta
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 13-04-2006, 11:51)
Nu mina kära vänner far jag iväg och svamlar på annan ort i en vecka! Kanske lånar mammas dator och kikar in här om abstinensen blir för svår! biggrin.gif
Ha en trevlig påsk och ät mycket ägg och godis! Ni glömmer väl inte att måla äggen också!? smile.gif
Dottern ska få glädjen att berätta för sin mormor och morfar att hon ska få ett syskon. Hon har redan berättat för våra vänner som var här i söndags. biggrin.gif

Glad Påsk o ha det så jättemys under helgen...saknar dig redan tongue.gif wub.gif
Reserv
Pejori är sjuk, Magdis åker bort, ja föresten det lär nog fler göra unsure.gif . Det kommer bli skittomt här juh sad.gif jag får sitta och ha monologer eller sjunga aria för mig själv här om det inte sitter flera ensamma själar i påsk biggrin.gif
Biggan_
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 13:56)
Pejori är sjuk, Magdis åker bort, ja föresten det lär nog fler göra unsure.gif . Det kommer bli skittomt här juh sad.gif jag får sitta och ha monologer eller sjunga aria för mig själv här om det inte sitter flera ensamma själar i påsk biggrin.gif

Ta en hutt till var sillarumpa och till varje ägg, så skall du se att det blir riktigt trevligt, och oj vad du kommer att sjunga! blink.gif blink.gif
Jag kommer att titta in här mellan mina arbetspass, men här blir kanske så mycket skrålande och monologer så man inte får ett ord med i laget blink.gif blink.gif blink.gif laugh.gif laugh.gif

Undrar hur det är med Pejori idag, stackar´n unsure.gif unsure.gif unsure.gif
Reserv
CITAT (Birgitta P @ 13-04-2006, 14:19)

Ta en hutt till var sillarumpa och till varje ägg, så skall du se att det blir riktigt trevligt, och oj vad du kommer att sjunga! blink.gif blink.gif
Jag kommer att titta in här mellan mina arbetspass, men här blir kanske så mycket skrålande och monologer så man inte får ett ord med i laget blink.gif blink.gif blink.gif laugh.gif laugh.gif

Inte ett livstecken på hela dan huh.gif sad.gif Hon sover nog gumman unsure.gif Stackarn wub.gif
Biggan_
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 14:22)
CITAT (Birgitta P @ 13-04-2006, 14:19)

Inte ett livstecken på hela dan huh.gif sad.gif Hon sover nog gumman unsure.gif Stackarn wub.gif

Fast det är väl bäst så, att sova bort eländet sad.gif
Reserv
CITAT (Birgitta P @ 13-04-2006, 14:26)

Det sägs så ja huh.gif vilken rutten påsk hon får då sad.gif Man ska nog inte klaga för att man bara är ensam, jag hade juh kunnat va´ensam och sjuk, inge kul rolleyes.gif
Biggan_
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 14:28)
CITAT (Birgitta P @ 13-04-2006, 14:26)

Det sägs så ja huh.gif vilken rutten påsk hon får då sad.gif Man ska nog inte klaga för att man bara är ensam, jag hade juh kunnat va´ensam och sjuk, inge kul rolleyes.gif

...fast du har ju anledning att klaga, ont i foten ju ohmy.gif
Konstigt! Är du ingen riktig karl? Dom brukar ju jämra sig bara det sitter en f*s på tvären! ohmy.gif laugh.gif laugh.gif

Vi får väl önska Pejori " KRYA PÅ DEJ " per telepati nu när hon inte är tillgänglig här smile.gif
Biggan_
Nu är jag på väg till affären. Inte för att köpa, utan för att sälja!
Reserv
CITAT (Birgitta P @ 13-04-2006, 14:35)
...fast du har ju anledning att klaga, ont i foten ju ohmy.gif
Konstigt! Är du ingen riktig karl? Dom brukar ju jämra sig bara det sitter en f*s på tvären! ohmy.gif laugh.gif laugh.gif

Vi får väl önska Pejori " KRYA PÅ DEJ " per telepati nu när hon inte är tillgänglig här smile.gif

biggrin.gif Nja, det har väl inte vart möjligt för mig under dom sista 9 åren, då har jag mest fått fungera som......mappa, inte läge att oja sig då inte rolleyes.gif tongue.gif Förälskelser däremot gör jävligt ont rolleyes.gif
Fialotta
Skickar en krya på dig till allas vår pejjan och en påsk kram smile.gif

Inte vara ledsen Reserv...förälskelser är ett stadium som kan vara så himla härlig oxå, tänk när man va det sist tongue.gif oj, oj...lätt förvirrad och inte va man hungrig på mat direkt tongue.gif ...men härligt va de smile.gif
Njut Reserv wub.gif *kramis*
Reserv
CITAT (maudan @ 13-04-2006, 15:04)
Skickar en krya på dig till allas vår pejjan och en påsk kram smile.gif

Inte vara ledsen Reserv...förälskelser är ett stadium som kan vara så himla härlig oxå, tänk när man va det sist tongue.gif oj, oj...lätt förvirrad och inte va man hungrig på mat direkt tongue.gif ...men härligt va de smile.gif
Njut Reserv wub.gif *kramis*

Jaadu, tänk när man va´där sist rolleyes.gif för en sådär 35 år sen, kommer knappt ihåg hur det känndes tongue.gif Men inte hade jag för mig att det gjorde ont unsure.gif Matlusten puts väck! Jovisst, med ett illamående istället, jag försöker verkligen njuta rolleyes.gif wub.gif wub.gif
Gillan
Hej på er igen! Nu har jag varit och gjort storstaden
( Karlstad ) osäker.wub.gif, sprungit runt efter födelsedags-
presenter och mat och maaasssor.....med annat.

Kommer du verkligen inte ihåg hur det var att vara nykär
Reserv?tongue.gif wub.gif .
Personligen räcker det med att jag blundar och tänker
tillbaka, så minns jag precis hur det var:wub: . Ett
ögonkast, eller ett aldrig så litet snudd, finger mot
finger:wub:. Oj, det räcker med att jag tänker på det
så får jag hjärtklappning tongue.gif laugh.gif :lol

Skickar en extra hälsning till alla svamlare som inte
kommer att vara här under helgen

Själv kommer jag att kika in titt som tätt, eftersom jag bara är borta
lördag kväll.
Reserv
CITAT (Evgeni @ 13-04-2006, 15:48)
Kommer du verkligen inte ihåg hur det var att vara nykär
Reserv?tongue.gif wub.gif .
Personligen räcker det med att jag blundar och tänker
tillbaka, så minns jag precis hur det var:wub: . Ett
ögonkast, eller ett aldrig så litet snudd, finger mot
finger:wub:. Oj, det räcker med att jag tänker på det
så får jag hjärtklappning tongue.gif laugh.gif :lol

Skickar en extra hälsning till alla svamlare som inte
kommer att vara här under helgen

Själv kommer jag att kika in titt som tätt, eftersom jag bara är borta
lördag kväll.

Jag och sambon träffades inte direkt i tonåren och vart kära, vi gick i lekis tillsammans och när det började bli kärlek vet jag ärligt talat inte. Vi kännde att vi hörde ihop bara
Gillan
Hm, då blir det ju klart lite annorlunda smile.gif . Då
växte ni ju ihop redan från början så att säga wub.gif

Fast kärleken som växer fram efter den första
förälskelsen blir nog inte annorlunda. Och det är
i mina ögon den som räknas. wub.gif wub.gif
Reserv
CITAT (Evgeni @ 13-04-2006, 15:58)
Hm, då blir det ju klart lite annorlunda smile.gif . Då
växte ni ju ihop redan från början så att säga wub.gif

Fast kärleken som växer fram efter den första
förälskelsen blir nog inte annorlunda. Och det är
i mina ögon den som räknas. wub.gif wub.gif

Själv vet jag snart inte va´som räknas och inte blink.gif Gubben är gammal och det känns nog rätt galet ändå......när man tänker efter unsure.gif
Reserv
Men herregud! blink.gif Nu ska vi inte sitta och va´så seriösa i den här tråden, här ska det juh svammlas unsure.gif rolleyes.gif wub.gif
Gillan
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 16:15)
Men herregud! blink.gif Nu ska vi inte sitta och va´så seriösa i den här tråden, här ska det juh svammlas unsure.gif  :rolleyes:  :wub:

Oj! Förlåt wub.gif
Inte var det min mening att vara för seriös. Trodde
aldrig att ett bultande hjärta kunde tolkas som för
seriöst. Det väcker ju en massa lustfyllda känlor som
bara bubblar igenom kroppen, och det spritter och sprätter
och man vet liksom inte riktigt vilket ben man ska stå på tongue.gif
Ja, ungefär som vårkänslor du vet wub.gif tongue.gif

Har du inte med dina telepatiska förmågor lyckats få liv
i denna sjukliga pejori än? I västa fall får du väl ta en
Taxi till GBG och knacka på dörren. Du vet, mun mot
munmetoden kan ju göra underverk tongue.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Evgeni @ 13-04-2006, 16:38)
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 16:15)
Men herregud! blink.gif Nu ska vi inte sitta och va´så seriösa i den här tråden, här ska det juh svammlas unsure.gif  rolleyes.gif  wub.gif

Oj! Förlåt wub.gif
Inte var det min mening att vara för seriös. Trodde
aldrig att ett bultande hjärta kunde tolkas som för
seriöst. Det väcker ju en massa lustfyllda känlor som
bara bubblar igenom kroppen, och det spritter och sprätter
och man vet liksom inte riktigt vilket ben man ska stå på tongue.gif
Ja, ungefär som vårkänslor du vet wub.gif tongue.gif

Har du inte med dina telepatiska förmågor lyckats få liv
i denna sjukliga pejori än? I västa fall får du väl ta en
Taxi till GBG och knacka på dörren. Du vet, mun mot
munmetoden kan ju göra underverk tongue.gif laugh.gif

Klart att det kan bli för seriöst rolleyes.gif när man måste ta kallduschar så är det lite väl tongue.gif wub.gif
Reserv
Näe, min lilla rosenknopp tror tydligen att hon är törnrosa wub.gif Så hon får sova tills hon känner sig redo att kliva upp rolleyes.gif wub.gif
Gillan
Ähh, du får sluta upp med dom däringa kallduscharna och
låta känslorna svalla vet ja tongue.gif wub.gif

Från det ena till det andra, hur går med det foten? Eller
det om nåt kanske är för seriöst wub.gif
Reserv
CITAT (Evgeni @ 13-04-2006, 16:45)
Ähh, du får sluta upp med dom däringa kallduscharna och
låta känslorna svalla vet ja tongue.gif wub.gif

Från det ena till det andra, hur går det foten? Eller
det om nåt kanske är för seriöst wub.gif

laugh.gif laugh.gif Kan juh va´därför foten inte värker så mycket, det gör ont så bra i kroppen ändå laugh.gif laugh.gif
AnitaO
Hej svammlare smile.gif
Jag hade 3 små söta påskkärringar här på förmiddagen.
Skäms på mig ... jag hade glömt köpa godis ohmy.gif
Jag älgade väl iväg till affären och köpte godis, men nu har jag minsann inte sett till en endaste lite påskkärring sad.gif

Tänkte klämma in ett litet blondinskämt rolleyes.gif laugh.gif

Gillan
CITAT (AnitaGg @ 13-04-2006, 16:59)
Hej svammlare smile.gif
Jag hade 3 små söta påskkärringar här på förmiddagen.
Skäms på mig ... jag hade glömt köpa godis ohmy.gif
Jag älgade väl iväg till affären och köpte godis, men nu har jag minsann inte sett till en endaste lite påskkärring sad.gif

Tänkte klämma in ett litet blondinskämt rolleyes.gif laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Jamen, det är ju synd om dom Anita. tongue.gif
Man ska aldrig göra narr av folk som det är synd om sleep.gif
yenny
Hallå hallå... du har man jobbat klart för dagen då.. pust stånk stön...

Hur är det med er här? är det bra med kärleken?
Gillan
Ha en fin kväll allihop, nu tar jag paus tills i morgon

Tror jag byter till den här kanske, när jag får lust och ork wub.gif

Reserv
CITAT (Evgeni @ 13-04-2006, 17:20)
Ha en fin kväll allihop, nu tar jag paus tills i morgon

Tror jag byter till den här kanske, när jag får lust och ork wub.gif

Jordgubbarna va´fina dom med, du kan väl altinera lite tongue.gif
Fialotta
Vad sjutton gör man en skärtorsdag om man inte är häxa liksom....
min fantasi har tagit slut...jag bara slappar på jag.,....rätt mysigt det oxå tongue.gif wub.gif
Reserv
CITAT (maudan @ 13-04-2006, 18:31)
min fantasi har tagit slut...jag bara slappar på jag.,....rätt mysigt det oxå tongue.gif wub.gif

Med tanke på hur tomt det är på forumet just nu så har odla rätt många häxor rolleyes.gif
Fialotta
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 17:32)
min fantasi har tagit slut...jag bara slappar på jag.,....rätt mysigt det oxå tongue.gif  :wub:

Med tanke på hur tomt det är på forumet just nu så har odla rätt många häxor rolleyes.gif

laugh.gif laugh.gif jaha...alla utom jag då...ska jag berätta för dom här hemma....dom tycker jag är det ibland ju.....nä skoja bara smile.gif
Reserv
CITAT (maudan @ 13-04-2006, 18:35)
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 17:32)
min fantasi har tagit slut...jag bara slappar på jag.,....rätt mysigt det oxå tongue.gif  wub.gif

laugh.gif laugh.gif jaha...alla utom jag då...ska jag berätta för dom här hemma....dom tycker jag är det ibland ju.....nä skoja bara smile.gif

Men du kanske bara har kvasten på 1000 milaservice tongue.gif
yenny

Tja.. slappar i soffan kanske med en bok unsure.gif Eller som jag strax skall göra.... glo på big brother biggrin.gif
Fialotta
CITAT (yenny @ 13-04-2006, 17:54)
min fantasi har tagit slut...jag bara slappar på jag.,....rätt mysigt det oxå tongue.gif  :wub:

Tja.. slappar i soffan kanske med en bok unsure.gif Eller som jag strax skall göra.... glo på big brother biggrin.gif

laugh.gif laugh.gif Det gör jag oxå.....får man ju inte berätta...men jag tittar varje dag rolleyes.gif
yenny
CITAT (maudan @ 13-04-2006, 19:14)
min fantasi har tagit slut...jag bara slappar på jag.,....rätt mysigt det oxå tongue.gif  wub.gif

laugh.gif laugh.gif Det gör jag oxå.....får man ju inte berätta...men jag tittar varje dag rolleyes.gif

Det gör jag med tongue.gif
Fialotta
CITAT (yenny @ 13-04-2006, 18:16)
CITAT (maudan @ 13-04-2006, 19:14)

Det gör jag med tongue.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Vi håller det hemligt...nää...vi står för de wub.gif
yenny
CITAT (maudan @ 13-04-2006, 19:31)
laugh.gif laugh.gif laugh.gif Vi håller det hemligt...nää...vi står för de wub.gif

Ja annars måste vi börja radera nu för fullt tongue.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon