Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98
AnitaO
Här är det kalas ser jag.
Grattis alla 1-åringar wub.gif
Gillan
Bläää, vad det är tråkigt att vänta på att andra ska
vakna wub.gif . Tex en älskad "gubbstrutt" wub.gif
AnitaO
Hur går det förresten med din jordgubbs-avatar Gillan? rolleyes.gif
Gillan
CITAT (AnitaGg @ 16-04-2006, 08:39)
Hur går det förresten med din jordgubbs-avatar Gillan? rolleyes.gif

Vet inte wink.gif , har inte bestämt mig än wink.gif
Det känns som om jag borde byta tillbaka
till de gamla slitna sleep.gif . Som det är nu så känner
jag ju inte ens igen mig själv wub.gif laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
CITAT (Evgeni @ 16-04-2006, 08:41)
Som det är nu så känner
jag ju inte ens igen mig själv wub.gif laugh.gif laugh.gif

Du får gå förbi spegeln lite oftare rolleyes.gif

tongue.gif laugh.gif wub.gif
*Felix matte*
CITAT (Evgeni @ 16-04-2006, 08:39)
Bläää, vad det är tråkigt att vänta på att andra ska
vakna wub.gif . Tex en älskad "gubbstrutt" wub.gif

Sover han såååå länge ohmy.gif laugh.gif

min har redan trampat 15 km jobbig bana... motionscykel alltså.
Gillan
CITAT (Felix matte @ 16-04-2006, 08:45)
CITAT (Evgeni @ 16-04-2006, 08:41)
Som det är nu så känner
jag ju inte ens igen mig själv wub.gif  :lol:  :lol:

Du får gå förbi spegeln lite oftare rolleyes.gif

tongue.gif laugh.gif wub.gif

Hmmm, är det, det som är felet wub.gif
Men tänk om jag blir mörkrädd då sleep.gif tongue.gif laugh.gif

Och, jaaa, han är familjens sömntuta sleep.gif , Han skulle
nog kunna sova halva dan om han finge wub.gif blink.gif
Men jag älskar honom i alla fall tongue.gif
*Felix matte*
Det skulle nog vara skönt att sova så där länge... men jag har
hela mitt vuxna liv varit morronpigg och gubben likaså smile.gif
Gillan
CITAT (Felix matte @ 16-04-2006, 08:56)
Det skulle nog vara skönt att sova så där länge... men jag har
hela mitt vuxna liv varit morronpigg och gubben likaså smile.gif

Jag har också alltid varit morronpigg, men
de senaste 14 åren vet jag inte om jag vill
kalla för morgonpigga direkt. Alldeles för lite
sömn för att det ska vara nyttigt. Men man vänjer sig
vid allt. tongue.gif laugh.gif

Vad beträffar "gubbstrutten" så unnar jag honom all
sömn han kan få sleep.gif ..........vad nu det kan bero på wub.gif
Han gör så mycket de vakna timmar han har, så det
väger upp.............. tongue.gif wub.gif laugh.gif laugh.gif
Gillan
Och nu kom den där solen, som lovat att lysa med sin
frånvaro, så hej svejs med er, nu går jag ut biggrin.gif sleep.gif biggrin.gif
netaave
Du får väl väcka honom med lite "finess" Gillan, på med raffsetet tongue.gif
Gillan
CITAT (netaave @ 16-04-2006, 10:37)
Du får väl väcka honom med lite "finess" Gillan, på med raffsetet tongue.gif

Du har en välbeprövad point där netaave, men
då är han ju bara pigg för stunden wub.gif tongue.gif

Nu är han i alla fall uppe. Och full fart är det på´n
också smile.gif
Biggan_
CITAT (Evgeni @ 16-04-2006, 12:08)
CITAT (netaave @ 16-04-2006, 10:37)
Du får väl väcka honom med lite "finess" Gillan, på med raffsetet  :P

Du har en välbeprövad point där netaave, men
då är han ju bara pigg för stunden wub.gif tongue.gif

Nu är han i alla fall uppe. Och full fart är det på´n
också smile.gif

ohmy.gif laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
*Felix matte*
och min han sitter och surfar laugh.gif
Reserv
Tycker att gomorrontråden kaske ska va´just en GOD morron tråd rolleyes.gif , om inte Biggan misstycker så flyttar jag eventuella sjukdomsbilder hit wub.gif Jag tror ödet la ut en halkbana för mig igår kväll blink.gif Skulle juh bara ut på bron för att släppa ut Fanny för kvällskissningen, men nu är det som så att damen håller på att börja löpa unsure.gif om Pyrenéen har selektivt hörande i vanliga fall så är fanskapet stendövt nu mad.gif Inte skulle hon in inte när hon va´klar, jag ropa, locka och hota, men inte hjälpte det inte mad.gif det va´bara att linka ut på gårdsplan för att försöka få tag i henne, och kryckorna va´naturligtvis på övervåningen huh.gif Och där slog ödet till med en jävla smäll blink.gif wacko.gif Tjong, pang, kras wacko.gif wacko.gif Ont så in i h.......... blink.gif Men man fick sig en tankestälare som att ödet sa - kom ner på jorden nu för f*n. Om nån tyckte att "det stora aset" va´ett passande smeknamn till na inna så fick hon ett nytt igår, och det inte med nån glimt i ögat. Det va´Ditt förbannade jävla helvetesmonster, slaktarjäveln ska fan få dig ditt as!!! blink.gif wacko.gif Kanske inte så snällt, men just då så va´hon förbannat billig vill jag lova. Nu blir det långlina från bron om hon ska ut mad.gif
*Felix matte*
CITAT (Reserv @ 16-04-2006, 12:23)
Nu blir det långlina från bron om hon ska ut mad.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif ursäkta att jag skrattar.... men har du tillräckligt tjock lina
lär väl inte räcka med vanligt rep skulle jag tro smile.gif
Reserv
CITAT (Felix matte @ 16-04-2006, 12:25)

laugh.gif laugh.gif laugh.gif ursäkta att jag skrattar.... men har du tillräckligt tjock lina

Egentligen så är det en smärre kättinglina jag pratar om, för hon biter sig loss från allt, t.o.m. bogserlinor blink.gif
*Felix matte*
CITAT (Reserv @ 16-04-2006, 12:26)
CITAT (Felix matte @ 16-04-2006, 12:25)

Egentligen så är det en smärre kättinglina jag pratar om, för hon biter sig loss från allt, t.o.m. bogserlinor blink.gif

Ok... gissade att det var nåt sånt laugh.gif
Reserv
Det jä*****ste är att hon inte fattar att man är förbannad när man ligger där på backen och vrider sig, och svär alla ramsor man kan över henne, hon vifta så glatt på svansen så. Vem va´det som påstod att hundar förstår va´man säger??? Skitsnack, eller så är rasen totalt i avsaknad av hjärna blink.gif
Biggan_
Tycker att gomorrontråden kaske ska va´just en GOD morron tråd rolleyes.gif , om inte Biggan misstycker så flyttar jag eventuella sjukdomsbilder hit wub.gif Jag tror ödet la ut en halkbana för mig igår kväll blink.gif Skulle juh bara ut på bron för att släppa ut Fanny för kvällskissningen, men nu är det som så att damen håller på att börja löpa unsure.gif om Pyrenéen har selektivt hörande i vanliga fall så är fanskapet stendövt nu mad.gif Inte skulle hon in inte när hon va´klar, jag ropa, locka och hota, men inte hjälpte det inte mad.gif det va´bara att linka ut på gårdsplan för att försöka få tag i henne, och kryckorna va´naturligtvis på övervåningen huh.gif Och där slog ödet till med en jävla smäll blink.gif wacko.gif Tjong, pang, kras wacko.gif wacko.gif Ont så in i h.......... blink.gif Men man fick sig en tankestälare som att ödet sa - kom ner på jorden nu för f*n. Om nån tyckte att "det stora aset" va´ett passande smeknamn till na inna så fick hon ett nytt igår, och det inte med nån glimt i ögat. Det va´Ditt förbannade jävla helvetesmonster, slaktarjäveln ska fan få dig ditt as!!! blink.gif wacko.gif Kanske inte så snällt, men just då så va´hon förbannat billig vill jag lova. Nu blir det långlina från bron om hon ska ut mad.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif Har du gjort en "pejori" till Reserv?
Tack för pekpinnen förresten, jag var inte riktigt vaken blink.gif
Ödet sa "kom ner på jorden nu för f*n" och du lydde blint blink.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Min sambo undrar nog om jag har blivit tokig, så fort jag sätter mej vid datorn börjar jag skratta helt hysteriskt blink.gif blink.gif blink.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Birgitta P @ 16-04-2006, 12:33)
Tycker att gomorrontråden kaske ska va´just en GOD morron tråd rolleyes.gif , om inte Biggan misstycker så flyttar jag eventuella sjukdomsbilder hit  :wub: Jag tror ödet la ut en halkbana för mig igår kväll blink.gif Skulle juh bara ut på bron för att släppa ut Fanny för kvällskissningen, men nu är det som så att damen håller på att börja löpa unsure.gif om Pyrenéen har selektivt hörande i vanliga fall så är fanskapet stendövt nu mad.gif Inte skulle hon in inte när hon va´klar, jag ropa, locka och hota, men inte hjälpte det inte mad.gif  det va´bara att linka ut på gårdsplan för att försöka få tag i henne, och kryckorna va´naturligtvis på övervåningen huh.gif Och där slog ödet till med en jävla smäll blink.gif  :wacko: Tjong, pang, kras wacko.gif  :wacko: Ont så in i h.......... blink.gif Men man fick sig en tankestälare som att ödet sa - kom ner på jorden nu för f*n. Om nån tyckte att "det stora aset" va´ett passande smeknamn till na inna så fick hon ett nytt igår, och det inte  med nån glimt i ögat. Det va´Ditt förbannade jävla helvetesmonster, slaktarjäveln ska fan få dig ditt as!!!  :blink:  :wacko: Kanske inte så snällt, men just då så va´hon förbannat billig vill jag lova. Nu blir det långlina från bron om hon ska ut mad.gif

Ödet sa "kom ner på jorden nu för f*n" och du lydde blint blink.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Min sambo undrar nog om jag har blivit tokig, så fort jag sätter mej vid datorn börjar jag skratta helt hysteriskt blink.gif blink.gif blink.gif laugh.gif laugh.gif

Just då skratta jag inte så mycket blink.gif fast nu kanske man kan tänka sig hur det såg ut......eller lät kanske man ska säga istället huh.gif rolleyes.gif okay, lite kul kanske, men inte det onda, som tur är så bor distriktsläkaren bara 200 meter bort så hon har kollat armen nu på morronen. Tyckte visserligen att jag skulle upp och röntga för säkerhets skull, men f*n heller, det räckte med att dom fråga om jag hade löst klippkort sist tongue.gif Muskelfästet och ledbandet på högerarmen har fått rejäla bristningar och hon misstänkte ett brutet nyckelben unsure.gif Skit samma va´det är, ont gör det så nu vart det juh starka medicinen igen då, man kan juh bli missbrukare för mindre blink.gif rolleyes.gif Jag lever i alla fall, men det va´på jäsken för aset igår kväll tongue.gif
Biggan_
CITAT (Reserv @ 16-04-2006, 12:40)
Tycker att gomorrontråden kaske ska va´just en GOD morron tråd rolleyes.gif , om inte Biggan misstycker så flyttar jag eventuella sjukdomsbilder hit  wub.gif Jag tror ödet la ut en halkbana för mig igår kväll blink.gif Skulle juh bara ut på bron för att släppa ut Fanny för kvällskissningen, men nu är det som så att damen håller på att börja löpa unsure.gif om Pyrenéen har selektivt hörande i vanliga fall så är fanskapet stendövt nu mad.gif Inte skulle hon in inte när hon va´klar, jag ropa, locka och hota, men inte hjälpte det inte mad.gif  det va´bara att linka ut på gårdsplan för att försöka få tag i henne, och kryckorna va´naturligtvis på övervåningen huh.gif Och där slog ödet till med en jävla smäll blink.gif  wacko.gif Tjong, pang, kras wacko.gif  wacko.gif Ont så in i h.......... blink.gif Men man fick sig en tankestälare som att ödet sa - kom ner på jorden nu för f*n. Om nån tyckte att "det stora aset" va´ett passande smeknamn till na inna så fick hon ett nytt igår, och det inte  med nån glimt i ögat. Det va´Ditt förbannade jävla helvetesmonster, slaktarjäveln ska fan få dig ditt as!!!  blink.gif  wacko.gif Kanske inte så snällt, men just då så va´hon förbannat billig vill jag lova. Nu blir det långlina från bron om hon ska ut mad.gif

Just då skratta jag inte så mycket blink.gif fast nu kanske man kan tänka sig hur det såg ut......eller lät kanske man ska säga istället huh.gif rolleyes.gif okay, lite kul kanske, men inte det onda, som tur är så bor distriktsläkaren bara 200 meter bort så hon har kollat armen nu på morronen. Tyckte visserligen att jag skulle upp och röntga för säkerhets skull, men f*n heller, det räckte med att dom fråga om jag hade löst klippkort sist tongue.gif Muskelfästet och ledbandet på högerarmen har fått rejäla bristningar och hon misstänkte ett brutet nyckelben unsure.gif Skit samma va´det är, ont gör det så nu vart det juh starka medicinen igen då, man kan juh bli missbrukare för mindre blink.gif rolleyes.gif Jag lever i alla fall, men det va´på jäsken för aset igår kväll tongue.gif

Trodde inte det gick så illa sad.gif
Reserv
CITAT (Birgitta P @ 16-04-2006, 12:45)
Trodde inte det gick så illa sad.gif

Det är juh mig vi pratar om blink.gif ......klart det ska gå illa wacko.gif Men läkaren tyckte att nu va´det nog dags att sitta fastbunden vid nån stol ett par veckor så kroppen hinner läka någorlunda tongue.gif
Leia
ohmy.gif Men vad du råkar ut för saker reserv! ohmy.gif

Tror att du behöver många sådana här idag: wub.gif wub.gif wub.gif

Kan ändå inte låta bli att le åt dina historier som innefattar det stora aset, tycker hon verkar charmig jag, även om hon kanske är lite "korkad" smile.gif
Biggan_
CITAT (Reserv @ 16-04-2006, 12:47)

Trodde inte det gick så illa   sad.gif

Det är juh mig vi pratar om blink.gif ......klart det ska gå illa wacko.gif Men läkaren tyckte att nu va´det nog dags att sitta fastbunden vid nån stol ett par veckor så kroppen hinner läka någorlunda tongue.gif

Du får bjuda hem Pejjan, så kan ni ju ligga till sängs några veckor sleep.gif biggrin.gif
Leia
CITAT (Birgitta P @ 16-04-2006, 12:49)

Du får bjuda hem Pejjan, så kan ni ju ligga till sängs några veckor sleep.gif biggrin.gif

Ja, det är ju roligare om man är två! biggrin.gif
Reserv

Njäe, tror jag sitter och muttrar och svär så bra själv ja unsure.gif rolleyes.gif
Biggan_
CITAT (Reserv @ 16-04-2006, 12:52)

Njäe, tror jag sitter och muttrar och svär så bra själv ja unsure.gif rolleyes.gif

Ska vi komma och binda dig vid stolen? unsure.gif
Leia

Nej!, bli inte en "sur gubbe" nu! smile.gif wub.gif
Reserv
CITAT (Birgitta P @ 16-04-2006, 12:55)

Men då måste ni stanna, för annars får jag juh inte i mig nån mat rolleyes.gif tongue.gif Och sen ska juh katterna och fanny ha mat och alla ska ut och in, det blir ett jädra spring tongue.gif wub.gif
Leia
CITAT (Reserv @ 16-04-2006, 12:57)
CITAT (Birgitta P @ 16-04-2006, 12:55)

Men då måste ni stanna, för annars får jag juh inte i mig nån mat rolleyes.gif tongue.gif Och sen ska juh katterna och fanny ha mat och alla ska ut och in, det blir ett jädra spring tongue.gif wub.gif

Jag åtar mig Fanny! smile.gif wub.gif
Biggan_

Det hade varit manna att se oss springa runt och passa upp! sleep.gif tongue.gif
AnitaO

Jag är så obotligt förälskad i alla hundar, så jag skulle säkert gilla aset också rolleyes.gif
Vi skulle ta långa prommisar, och sen gå hem och mata dig lite där du satt fastbunden.
Fast jag skulle nog låta dig ha fria händer så du kunde surfa i alla fall wub.gif
Reserv
CITAT (Birgitta P @ 16-04-2006, 13:04)
Men då måste ni stanna, för annars får jag juh inte i mig nån mat rolleyes.gif  :P Och sen ska juh katterna och fanny ha mat och alla ska ut och in, det blir ett jädra spring tongue.gif  :wub:

Det hade varit manna att se oss springa runt och passa upp! sleep.gif tongue.gif

Har ni bundit mig så får ni väl lov att passa upp också rolleyes.gif wub.gif
Biggan_
CITAT (Leia @ 16-04-2006, 13:03)
Jag åtar mig Fanny! smile.gif wub.gif

Ja du känner henne väl redan ohmy.gif unsure.gif unsure.gif laugh.gif
Leia
CITAT (Birgitta P @ 16-04-2006, 13:06)
Jag åtar mig Fanny! smile.gif  :wub:

Ja, just därför! Jag vet redan att vi "klickar"! biggrin.gif

CITAT
Fast jag skulle nog låta dig ha fria händer så du kunde surfa i alla fall  

Tror inte reserv behöver surfa om han har oss alla där!
Biggan_
CITAT (Leia @ 16-04-2006, 13:53)
CITAT (Birgitta P @ 16-04-2006, 13:06)
Jag åtar mig Fanny! smile.gif  wub.gif

Ja, just därför! Jag vet redan att vi "klickar"! biggrin.gif

CITAT
Fast jag skulle nog låta dig ha fria händer så du kunde surfa i alla fall  
Tror inte reserv behöver surfa om han har oss alla där!

Nä då får han annat att tänka på! biggrin.gif
Evgeni tyckte att det kändes mycket bättre i gårkväll när hon fick en kram av mej, hoppas att den här wub.gif *kram* wub.gif har samma verkan på dej Reserv, och så ger jag en till Pejan också wub.gif *kram* wub.gif
Sen är det slutkramat och svamlat för min del nu, för nu är det dags att jobba! Hej o iväj go vänner ohmy.gif laugh.gif
Eva i Skåne
Den här tråden är för go´ smile.gif Så mycket välvilja och samtidigt får man sig massor av goda skratt. Vet inte vem det var som skrev innan att man gapskrattar så fort man sätter sig vid datorn, men jag kan bara instämma.

Åt Reservs senaste skada gapskrattar jag inte sad.gif tycker synd om dig sad.gif och skickar en kram wub.gif
men synen jag såg för mig hur du sitter fastbunden rolleyes.gif och vi jönsar runt och passar upp är helt klart komisk laugh.gif

Jag har huset fullt av mina ungdomar, så det blir inte så mycket tid att sitta vid datorn i helgen, men kortare stunder kan jag sno åt mig oc h då måste jag läsa.

En påsk-kram till er alla wub.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 16-04-2006, 12:40)
Tycker att gomorrontråden kaske ska va´just en GOD morron tråd rolleyes.gif , om inte Biggan misstycker så flyttar jag eventuella sjukdomsbilder hit  wub.gif Jag tror ödet la ut en halkbana för mig igår kväll blink.gif Skulle juh bara ut på bron för att släppa ut Fanny för kvällskissningen, men nu är det som så att damen håller på att börja löpa unsure.gif om Pyrenéen har selektivt hörande i vanliga fall så är fanskapet stendövt nu mad.gif Inte skulle hon in inte när hon va´klar, jag ropa, locka och hota, men inte hjälpte det inte mad.gif  det va´bara att linka ut på gårdsplan för att försöka få tag i henne, och kryckorna va´naturligtvis på övervåningen huh.gif Och där slog ödet till med en jävla smäll blink.gif  wacko.gif Tjong, pang, kras wacko.gif  wacko.gif Ont så in i h.......... blink.gif Men man fick sig en tankestälare som att ödet sa - kom ner på jorden nu för f*n. Om nån tyckte att "det stora aset" va´ett passande smeknamn till na inna så fick hon ett nytt igår, och det inte  med nån glimt i ögat. Det va´Ditt förbannade jävla helvetesmonster, slaktarjäveln ska fan få dig ditt as!!!  blink.gif  wacko.gif Kanske inte så snällt, men just då så va´hon förbannat billig vill jag lova. Nu blir det långlina från bron om hon ska ut mad.gif

jisses vad folk skulle skratta åt oss, om vi levde tillsammans.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
två dårar på ett och samma ställe.
det gäller att bo nära lasarettet, säger jag bara rolleyes.gif laugh.gif
pejori

vad menar du med det???????
tror du inte jag kan muttra!!!!! jösses, du skulle bara veta, min vän.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
nähä...ingen här laugh.gif laugh.gif
då återgår jag till packningen och flyttstädningen jag.... laugh.gif laugh.gif
mors så länge
AnitaO
CITAT (Eva i Skåne @ 16-04-2006, 14:22)
Den här tråden är för go´ smile.gif Så mycket välvilja och samtidigt får man sig massor av goda skratt. Vet inte vem det var som skrev innan att man gapskrattar så fort man sätter sig vid datorn, men jag kan bara instämma.

Jag har funderat på hur det skulle vara om vi hade fest tillsammans nån gång.
Ganska kul tror jag vi skulle ha då laugh.gif laugh.gif
Leia
CITAT (pejori @ 16-04-2006, 15:01)
nähä...ingen här laugh.gif laugh.gif
då återgår jag till packningen och flyttstädningen jag.... laugh.gif laugh.gif
mors så länge

Jodå, jag är här till och från! Men jag måste jobba lite emellan! biggrin.gif

Stackars Pejjan när du orkar skriva är det ingen som svarar! smile.gif wub.gif

Skönt att läsa att du packar och flyttstädar= inte så dålig längre, eller? smile.gif
Reserv
CITAT (AnitaGg @ 16-04-2006, 15:05)
Den här tråden är för go´ smile.gif  Så mycket välvilja och samtidigt får man sig massor av goda skratt. Vet inte vem det var som skrev innan att man gapskrattar så fort man sätter sig vid datorn, men jag kan bara instämma.

Folk runtikring skulle tro att det va´mentalpatienter på rymmen rolleyes.gif
Leia
Den här tråden är för go´ smile.gif  Så mycket välvilja och samtidigt får man sig massor av goda skratt. Vet inte vem det var som skrev innan att man gapskrattar så fort man sätter sig vid datorn, men jag kan bara instämma.

Instämmer!
Om vi inte får tunghäfta hela bunten, eftersom vi är vana att skriva till varandra istället för att prata... tongue.gif
Leia
CITAT (Reserv @ 16-04-2006, 15:07)

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Det bjuder vi på! laugh.gif
Eva i Skåne

Vissa skulle jag gärna träffa, men en fest skulle kunna bli en förfärlig flopp unsure.gif .
Alla är antagligen inte så som den bilden vi skaffat oss och det hela skulle kunna bli pinsamt
AnitaO
CITAT (Reserv @ 16-04-2006, 15:07)

Vi får se till att ha minst en läkare och en sjuksköterska bland festdeltagarna.
Nånting säger mig att det kommer att behövas rolleyes.gif laugh.gif
AnitaO
CITAT (Eva i Skåne @ 16-04-2006, 15:09)

Vissa skulle jag gärna träffa, men en fest skulle kunna bli en förfärlig flopp unsure.gif .
Alla är antagligen inte så som den bilden vi skaffat oss och det hela skulle kunna bli pinsamt

Som en klassfest 20 år efter man gick ut nian rolleyes.gif tongue.gif
Reserv
CITAT (Eva i Skåne @ 16-04-2006, 15:09)

Håller med till 100%, jag skulle nog inte vilja va´med där. Om inte annat.....ensam tupp i hönsgårn blink.gif näe tack tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon