Full version: Träning
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66
Magdis
CITAT (Farbror Blå @ 23-10-2006, 20:54)
CITAT (stina @ 21-10-2006, 09:48)
Kära go vänner, här kommer en hälsning från Stina, idag 90 år!  :o

Ni anar inte vilken träningsvärk jag har!!! Baken känns som om jag skulle varit på nån pervers klubb med måttot "aga mej hårt"  :P  Benen känns som stockar och magen ska vi inte tala om (gud nåde den som berättar en rolig historia!  :D )

Det måste vara step-upen i kombination med poweryogan i torsdags som gett bak-/benträningsvärken. Jag har ju missat step-upen i flera veckor...

Magträningsvärken är LadyG's fel som triggade mej att köra sit-ups med 5kg på magen!!!  :P  ;)

Tur att dagen bara består av en tripp till landet för att bära in målarfärgsburkar till frostfritt utrymme + sätta på lite grundvärme i huset för nåt annat klarar jag inte - då ramlar jag!  :P

låter som ni får starta en bildtråd sen, "Våra magrutor" =) laugh.gif rolleyes.gif wink.gif

Jag hejar på; heja heja! En liten magkavalkad! laugh.gif Så jag får nåt att sitta och vara avundsjuk på! rolleyes.gif Eller som en liten morot sen när jag har möjlighet att komma igen. smile.gif
LadyG
Jag återupptar träningen när nosen slutat rinna som ett vattenfall smile.gif

Tills dess sitter jag här och hejjar på er istället! Och suktar tongue.gif
stina
Om det ska vara någon tröst LadyG så går jag också på halvfart nu - bäckenet har troligen hoppat snett igen! sad.gif Ska till kotknackaren imorgon kl 13 och förhoppningsvis få det fixat. Jag kan iofs träna, men det är inte så kul när man inte kan köra max.... Vila imorgon och sen är jag förhoppningsvis "piggare i gumpen tongue.gif " på torsdag.

/Stina
Björken
Hej hopp!
Trodde ni att jag lagt av träningen eftersom jag inte skrivit något, men när sjutton ska man ha tid att skriva biggrin.gif träningen tar ju all ledig tid.
Nej, skämt åsido, så har det snart gått två månader sedan jag började och här kommer en rapport.

Kondisen ökat betydligt, muskelstyrkan också.
5 kg lättare, 8 cm smalare midja och 10 cm på höftmåttet, det ni är jag stolt över.

Det jag är mest stolt över är att jag har lyckats locka med mig en städkollega från en annan skola, så nu är vi två som åker de 7 milen två gånger i veckan och så åker jag ensam på lördagarna.

Varannan lördag får jag med mig två av mina barnbarn, de använder tiden i simhallen medan jag svettas.

Det jag idag kan tycka är synd är att jag inte börjat tidigare, men ska jag vara ärlig så har det haft att göra med att jag haft en inre bild för mig hur de ser ut som tränar på gym. Modemedvetna vältränade personer och då har det inte varit så lätt att tänka sig in sig själv i den lokalen. En gammal kärring med för många kilo på kroppen, bröst som hänger och iklädd ett par träningsbyxor modell ej tajts och en urblekt t-shirt.

tongue.gif

Men tack och lov så är det inte så på detta gymmet här känner jag att jag passar in även om jag har mina skavanker.
LadyG
CITAT (Björken @ 24-10-2006, 18:18)
Hej hopp!
Trodde ni att jag lagt av träningen eftersom jag inte skrivit något, men när sjutton ska man ha tid att skriva biggrin.gif träningen tar ju all ledig tid.
Nej, skämt åsido, så har det snart gått två månader sedan jag började och här kommer en rapport.

Kondisen ökat betydligt, muskelstyrkan också.
5 kg lättare, 8 cm smalare midja och 10 cm på höftmåttet, det ni är jag stolt över.

Det jag är mest stolt över är att jag har lyckats locka med mig en städkollega från en annan skola, så nu är vi två som åker de 7 milen två gånger i veckan och så åker jag ensam på lördagarna.

Varannan lördag får jag med mig två av mina barnbarn, de använder tiden i simhallen medan jag svettas.

Det jag idag kan tycka är synd är att jag inte börjat tidigare, men ska jag vara ärlig så har det haft att göra med att jag haft en inre bild för mig hur de ser ut som tränar på gym. Modemedvetna vältränade personer och då har det inte varit så lätt att tänka sig in sig själv i den lokalen. En gammal kärring med för många kilo på kroppen, bröst som hänger och iklädd ett par träningsbyxor modell ej tajts och en urblekt t-shirt.

tongue.gif

Men tack och lov så är det inte så på detta gymmet här känner jag att jag passar in även om jag har mina skavanker.

Jättekul Björken!!! Vad glad jag blir av att läsa att det gått så bra för dig! Så många centimeter du trollat bort också, du måste byggt på dig en hel del muskler må jag säga! Upplevde du också att det blev lättare att göra sådan man brukar göra, nu när du är starkare och har bra kondis?

Måste applådera att du fått med dig en kollega också, bra jobbat! smile.gif
Björken
Tack, beröm slinker alltid in.
Nu var det väl så att jag hade inte så dålig kondis innan beroende på att jag har de jobb jag har, tidningsbud och "skurkärring", men det är ändå en väsentlig skillnad då och nu.
Visst orkan ökar ju hela tiden och det mesta känns lätt och enkelt idag.
Det som är så kul är att jag har fyra vuxna barn och de är så glada för att jag börjat styrketräna, vet inte om det är lite själviskhet, de kanske räknar med att jag har ännu mer ork över för barnbarnen rolleyes.gif. Särskilt mina pojkar är helt enkelt lite stolta över sin gamla mamma och skryter inför sina vänner och det känns som en extra bonus.
anna_rispan
Tjusigt Björken!!!

Jag var på gymintroduktionen ikväll. Det var jag och två tjejer till. Först visade kvinnan från Friskis oss runt på de stora maskinerna. alltås maslkinerna som tränar de stora muskelgrupperna. Sen gick vi ett varv när vi provade o ställde in maskinerna. O testade så vi vi fick en känsla för hur vi ska hålla kroppen rätt.

Det kan nog bli riktigt kul. Kan ju gå dit på förmiddagarna när det inte är föreläsningar eller liknande i skolan.

Hon berättade att 8-10 träningar tar det innan man har kommit in i det. Och att så fort vi undrade något var det bara att fråga.
stina
Heja Björnken! rolleyes.gif

Den bild du hade av folket på gym är du inte ensam om. Det trodde jag också innan jag började! rolleyes.gif En massa modemedvetna, stöddiga, vrålande muskelberg! tongue.gif Men så är det ju inte alls. Attans vad många urtrevliga människor jag lärt känna på gymmet! rolleyes.gif En massa alldeles vanliga människor - dessutom ett särdeles trevligt och hjälpsamt släkte! rolleyes.gif Det finns ingen som blir så glad som den som tränar och som får hjälpa/visa någon annan.

Kul att du gillade känslan på gymmet anna_rispan! rolleyes.gif Det kan nog stämma att det tar några gånger innan man kommer in i det - men när man väl känner sig riktigt "hemma" på sitt gym, då är det väldigt skönt!

Kände mej väldigt moloken tidigare idag - men nu känns det bättre. Det går ju att fixa.... rolleyes.gif
Björken
CITAT (anna_rispan @ 24-10-2006, 19:39)
Tjusigt Björken!!!

Jag var på gymintroduktionen ikväll. Det var jag och två tjejer till. Först visade kvinnan från Friskis oss runt på de stora maskinerna. alltås maslkinerna som tränar de stora muskelgrupperna. Sen gick vi ett varv när vi provade o ställde in maskinerna. O testade så vi vi fick en känsla för hur vi ska hålla kroppen rätt.

Det kan nog bli riktigt kul. Kan ju gå dit på förmiddagarna när det inte är föreläsningar eller liknande i skolan.

Hon berättade att 8-10 träningar tar det innan man har kommit in i det. Och att så fort vi undrade något var det bara att fråga.

Hoppas du får uppleva samma känsla som jag gjort under den här tiden sedan jag började.
Här började det med en gratistid med instruktör som visade hur alla maskinerna funkade och även gjorde ett program som var anpassat för mig. Visade sedan hur man skulle använda maskinerna utifrån det träningsprogram som gjorts för mig.
Sedan har det rullat på och det finns alltid instruktörer till hands om man vill börja med något nytt.
Ja helt enkelt det är toppen på alla sätt.
Så jag kan bara önska dig lycka till.
Björken
Haha småler lite åt din beskrivning Stina den var så slående när du beskrev din förutfattade bild av gyminvånarna.
stina
CITAT (Björken @ 24-10-2006, 21:09)
Haha småler lite åt din beskrivning Stina den var så slående när du beskrev din förutfattade bild av gyminvånarna.

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
stina
CITAT (LadyG @ 24-10-2006, 15:35)
Jag återupptar träningen när nosen slutat rinna som ett vattenfall smile.gif

Tills dess sitter jag här och hejjar på er istället! Och suktar tongue.gif

Krya på dig LadyG! wub.gif

Verkar vara många som är förkylda just nu.
anna_rispan
Ja krya på dig Lady G!

Jag sitter här som på nålar. Vill köra ett pass styrketräning på en gång. Fast inte egentligen. Men jag ser fram emot fredagen. Då har jag tänkt gå dit. Undrar om det är mycket folk där då?? På förmiddagen?? *hmmm*

Jag känner mig riktigt peppad att bli stark och det ser så fokuserat ut och köra styrketräning. det är bra för mig att fokusera tro jag....

smile.gif
Magdis
CITAT (stina @ 24-10-2006, 20:01)
Den bild du hade av folket på gym är du inte ensam om. Det trodde jag också innan jag började! rolleyes.gif En massa modemedvetna, stöddiga, vrålande muskelberg! tongue.gif

samma trodde jag! laugh.gif Men det var en alldeles obefogad fördom...tack och lov.
anna_rispan
men i dag när jag var på friskis gym så var det väldigt många män där. det trodde jag inte riktigt om friskis o svettis!! wink.gif
Rapchic
CITAT (stina @ 24-10-2006, 09:55)
CITAT (Rapchic @ 23-10-2006, 22:10)
nu har jag testat "plankan" den verkade ta bra..
(men för att vara ärlig gjorde jag inte den så länge var trött efter sittupsen)
har också gjort säck idag bara 15 min dock me jag kunde inte fortsätta
fick sår på knogarna  :(

Hav tröst Rapchic - plankan (gjord på rätt sätt, alltså spikrak kropp utan att ändan är högre) är djävulusiskt jobbig rent ut sagt. Men träning ger färdighet! rolleyes.gif När jag började var 1minut en fruktansvärd utmaning - nu står jag 3,5 min (men då är jag utpumpad och INTE efter en massa sit-ups! ohmy.gif )

Har du inga handskar när du kör säck (för du menar väl boxas på säck?)

jo jag har hanskar men dom är en storlek för stor så det blir lite fel....
ska nog beställa nåra xs men det är inte kul att måsta göra det över internet
och inte kunna testa
plus jag haee lite torra hände
men det som inte dödar härdar biggrin.gif
stina
CITAT (anna_rispan @ 24-10-2006, 23:06)
men i dag när jag var på friskis gym så var det väldigt många män där. det trodde jag inte riktigt om friskis o svettis!! wink.gif

Ja den ena fördomen efter den andra kommer på skam! tongue.gif

Idag ska jag gå och bli knäckt! rolleyes.gif Jag tror att jag kommit på vad som ställt till det den här gången. Försökte tänka tillbaka när jag började få ont igen och vad jag förändrat då. Och jag kom på en sak! Jag köpte en ny poweryogamatta - och den är tyvärr snorhal minst sagt. Förutom att man spänner sig som sjutton i dom olika ställningarna så står jag som Bambi på hal is och får anstränga mej som attan för att armar och ben inte ska glida isär. Jag har ont mellan skulderbladen/nacken också och det är ju bäckenet + där som jag måste spänna så fruktansvärt när jag håller på och halka hela tiden. Tror faktiskt det kan vara det som är felet! Är det det så blir jag glad, för det är ju lätt att åtgärda. rolleyes.gif Håller tummarna att kiropraktorn tror på min tes + att det hjälper att skippa mattan!
Farbror Blå
CITAT (stina @ 25-10-2006, 08:47)
men i dag när jag var på friskis gym så var det väldigt många män där. det trodde jag inte riktigt om friskis o svettis!!   wink.gif

Idag ska jag gå och bli knäckt! rolleyes.gif Jag tror att jag kommit på vad som ställt till det den här gången. Försökte tänka tillbaka när jag började få ont igen och vad jag förändrat då. Och jag kom på en sak! Jag köpte en ny poweryogamatta - och den är tyvärr snorhal minst sagt. Förutom att man spänner sig som sjutton i dom olika ställningarna så står jag som Bambi på hal is och får anstränga mej som attan för att armar och ben inte ska glida isär. Jag har ont mellan skulderbladen/nacken också och det är ju bäckenet + där som jag måste spänna så fruktansvärt när jag håller på och halka hela tiden. Tror faktiskt det kan vara det som är felet! Är det det så blir jag glad, för det är ju lätt att åtgärda. rolleyes.gif Håller tummarna att kiropraktorn tror på min tes + att det hjälper att skippa mattan!

å jag som inte trodde du kunde bli knäckt, stålstina laugh.gif
stina
CITAT (Farbror Blå @ 25-10-2006, 10:42)
CITAT (stina @ 25-10-2006, 08:47)
men i dag när jag var på friskis gym så var det väldigt många män där. det trodde jag inte riktigt om friskis o svettis!!   wink.gif

å jag som inte trodde du kunde bli knäckt, stålstina laugh.gif

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
stina
Hurra, hurra, min tes om yogamattan stämde enligt kiropraktorn! rolleyes.gif

Dra med ett sandpapper på mattan och kör var hans ordination! tongue.gif
Farbror Blå
kanaske köraa direkt på sandpappret? laugh.gif
stina
Ja! Himla bra idé Farbrorn! tongue.gif Eller jag kanske skulle köra sockiplast till fötterna och ta på mej trädgårdshandskarna med nabbar? biggrin.gif
LadyG
Tack snälla ni, jag sitter här och hurrar över Stinas framgångar hos kiropraktorn, Rapchics planka (hoppas du gillade den) och funderar på om anna-rispan hade kul på F&S smile.gif

Dessutom gläds jag åt Björken, det var jättekul att läsa om framgångarna. Sådant motiverar till att ta nya tag smile.gif
stina
Nu är yogamattan sandpapprad å träningsväskan packad! rolleyes.gif

Step-up + Poweryoga idag! tongue.gif

Återkommer med rapport om sandpappringen hjälpte. Är rädd att sandpappret inte var tillräckligt grovt för att rugga upp ytan. I så fall kör jag utan matta och inhandlar ett grövre till nästa vecka.

Hoppas du mår bättre LadyG! wub.gif

/Stina
Maria i Helsingborg
CITAT (stina @ 26-10-2006, 09:03)
Nu är yogamattan sandpapprad å träningsväskan packad! rolleyes.gif

Step-up + Poweryoga idag! tongue.gif

Återkommer med rapport om sandpappringen hjälpte. Är rädd att sandpappret inte var tillräckligt grovt för att rugga upp ytan. I så fall kör jag utan matta och inhandlar ett grövre till nästa vecka.

Hoppas du mår bättre LadyG! wub.gif

/Stina

Jag vet inte vilken sorts matta du har, Stina, men min matta samlar på sig damm efter ett tags användning och behöver bara spolas av med varmt vatten för att bli "klibbig" och få bra fäste igen.

För egen del löps och fridansas det för hela slanten. Utforskar min fina pulsklocka smile.gif

Livet leker!
stina
CITAT (Maria i Helsingborg @ 26-10-2006, 10:30)
/Stina

Jag vet inte vilken sorts matta du har, Stina, men min matta samlar på sig damm efter ett tags användning och behöver bara spolas av med varmt vatten för att bli "klibbig" och få bra fäste igen.

För egen del löps och fridansas det för hela slanten. Utforskar min fina pulsklocka smile.gif

Livet leker!

Kul med pulsklockan - du måste återkomma med rapport!!! rolleyes.gif

Jag har en matta från Livshälsa. Den är liksom klibbig, men problemet är när man blir svettig - då blir det blixthalt! Jag kör ju ett konditionspass precis innan och är sjöblöt av svett efter det. Sen börjar jag svettas väldigt snabbt på yogapasset pga det.

Vad har du för matta? Om du har en annan - kan du inte prova att fukta dina handflator och dra över mattan och se om det blir halt?
Maria i Helsingborg
CITAT (stina @ 26-10-2006, 09:51)
Kul med pulsklockan - du måste återkomma med rapport!!!  :rolleyes:

Jag har en matta från Livshälsa. Den är liksom klibbig, men problemet är när man blir svettig - då blir det blixthalt! Jag kör ju ett konditionspass precis innan och är sjöblöt av svett efter det. Sen börjar jag svettas väldigt snabbt på yogapasset pga det.

Vad har du för matta? Om du har en annan - kan du inte prova att fukta dina handflator och dra över mattan och se om det blir halt?

Det står inget på min matta men strukturen är den samma som på mattan nedan - lite hålig.

Info i övrigt:
174 cm lång, 61 cm bred och 6 mm tjock deluxe matta.
Vikt cirka 1,10 kg.
Latexfri och tillverkad i PVC.
Tål 30ºC maskintvätt.

Har testat med våta händer - inget glid.
stina
Tack! Ska se om det hjälpt med sandpappring - annars får jag väl köpa en ny....
LadyG
CITAT (stina @ 26-10-2006, 11:23)

Hoppas det fungerar, det vore synd om du skulle behöva köpa en till.
stina
CITAT (LadyG @ 26-10-2006, 13:12)
CITAT (stina @ 26-10-2006, 11:23)

Hoppas det fungerar, det vore synd om du skulle behöva köpa en till.

Det funkade kanon! rolleyes.gif

Var alltså först på step-up - lika roligt och jobbigt som vanligt. Full fart till häftig musik! rolleyes.gif

Sen var det poweryoga. Släckt takbelysning, tända ljus, fokuserad andning och lugna rörelser. Snacka om kontraster! Även det lika skönt och lika jobbigt som vanligt. rolleyes.gif

Är jätteglad att jag fick rådet att sandpappra mattan. Det funkade som sagt toppen!
stina
Nu har jag varit och kört ett styrketräningspass. Det kändes riktigt bra! rolleyes.gif Är lite öm i aktern fortfarande så jag kände efter riktigt ordentligt i alla övningar och ett par saker gjorde lite ont så det lät jag bli. Det var utsida ben och utfall. Kiropraktorn har tidigare sagt åt mej att köra utfall för att stärka bäckenmusklerna, men jag tror att jag tar det om ett tag.... Rygglyft i fällkniven har han varnat mej för - det är en riktig ryggdödare enligt honom. Och jag som brukar köra det med tung vikt i famnen! ohmy.gif Men det gäller väl om man som mej har en "klenhet". Det har jag inte kört på rätt länge ändå, för då spänner jag rumpan så himla dant så det gör ont efteråt. Rygglyft på golvet går bättre.

Nu är det helgvila! rolleyes.gif
LadyG
Akta ryggen, den är känslig och ta det lugnt i helgen smile.gif Inte bära tunga möbler eller flytta saker i trädgården, om det inte är nödvändigt smile.gif
stina
Jag lovar! Vi ska inte till landet utan åka bort. Så det blir till att vara passiv gäst! rolleyes.gif

Jag hittade världens kokbok på tv3.se Över 80 sidor recept från "Du är vad du äter". Körde ut den och det blev en centimeter tjock bibba! Här ska samlas inspiration!!! rolleyes.gif
anna_rispan
Tjipp alla glada tränare!

Jag gick och styrketränade i dag på förmiddagen. Kändes lite klurigt att göra alla nya rörleser helt själv. men det mesta gick bra. och alldeles darrig i musklerna blev jag!!
stina
Härligt Anna!!! rolleyes.gif Jag tyckte också det kändes konstigt första gångerna jag var själv i gymmet, men man kommer snabbt in i det!

Idag har jag varit och sprungit. Jag brukar försöka pricka in så att jag är helt slut efter en mil, men idag misslyckades jag med det. tongue.gif Fick ruscha en km til i full fart för att känna mej som jag ville när jag klev av bandet. Nu mår jag som en prinsessa och dessutom ska jag få massage kl 16.00. Mår så gott så jag skäms.... sleep.gif
krellus
Själv är jag inne i en skakig period... fick problem med benhinnorna efter onsdagens löpning och kunde knappt gå normalt. Ont som... mad.gif

Provade värmedyna samt "muskelsalva" och det hjälpte faktiskt. Kände knappt någonting dagen efter. Nu gäller det dock att vara försiktig i några dagar... vilket iofs är supertrist!
stina
Isch då, stackars dej! Jag vet hur det känns - fast det var faktiskt flera år sedan jag kände av benhinnorna sista gången. Det är INTE kul! sad.gif

Skönt av värmedyna och muskelsalva verkar hjälpa i alla fall! rolleyes.gif Men du har mitt fulla stöd i lidandet vad gäller att vara försiktig med träningen. Hemskt!!! ohmy.gif Men ibland är det bara att bita i det sura äpplet...

Jag känner inget efter löpningen idag. Var på massage efter jobbet. Hallelulja!!! Jag tror att jag är en katt egentligen. tongue.gif Jag faller i trans direkt! Tappar rumsuppfattningen och svävar iväg.

Hoppas det fixar sig snabbt med dina ben Krellus! wub.gif

Å hur mår vår Lady i sin förkylning????

/Stina
stina
Idag körde jag styrketräning. Lät benen vila, men överkroppen och magen fick sej en ordentlig genomkörarare. Jag var så trött i armarna efteråt, så armarna skakade. tongue.gif Hur som helst så känns det väldans bra nu. Lät bli alla övningar där rumpan var för mycket inkopplad. Det verkar som om det är statisk spänning av den som ger mig störst problem. Imorgon ska jag springa en skvätt och köra ett corepass. Det blir lugnt inför torsdagens maratonsession! tongue.gif
krellus
Benhinnorna känns redan bättre! rolleyes.gif

Förresten så tänkte jag publicera en utlovad bild, dock inte från något tävlingslopp tongue.gif

stina
CITAT (krellus @ 31-10-2006, 18:33)
Benhinnorna känns redan bättre! rolleyes.gif

Förresten så tänkte jag publicera en utlovad bild, dock inte från något tävlingslopp tongue.gif

Toppen att det känns bättre! rolleyes.gif Håll dej i spiskroken nu bara så att du inte tar i för mycket!!! tongue.gif

Men vilken snygg bild! tongue.gif tongue.gif tongue.gif Vi andra får väl kontra med lämpliga alster! biggrin.gif
LadyG
Den bilden var rolig smile.gif

Vi får väl bidra med några bilder vi också, Stina?
stina
CITAT (LadyG @ 01-11-2006, 15:32)
Den bilden var rolig smile.gif

Vi får väl bidra med några bilder vi också, Stina?

Ja, men det gäller att få te någe kuligt.....
LadyG
Jo, det är ju ett problem. Det är ju så sällan man har kameran med sig på träningen. Ska se om jag inte kan få fram en bild nån dag, fast just nu har jag ingen tyvärr.

Klättrade i helgen, lite eftersom jag fortfarande är ringrostig. Det blev inga nya rekord, men det var kul ändå smile.gif
stina
Jag har alltid min mobil med mej, och den har kamera. Lite pinsamt bara att be någon ta kort medan man tokar sej och alla andra ser..... ohmy.gif

Jag hade lite "lugn-träning" idag. Lufsade 3 km och körde sedan step/core. Det känns jättebra just nu faktiskt, men jag tänker fortsätta vara lite lyhörd för vad som känns bra och inte. Imorgon blir det stora testet, med både step-up och poweryoga. Får rikta antennerna mot det ädla stället och lyssna av hela tiden..... rolleyes.gif
stina
CITAT (LadyG @ 01-11-2006, 16:42)
Klättrade i helgen, lite eftersom jag fortfarande är ringrostig. Det blev inga nya rekord, men det var kul ändå smile.gif

Alltid skönt i alla fall att komma igång igen, om än försiktigt! rolleyes.gif
LadyG
CITAT (stina @ 01-11-2006, 16:49)
Jag har alltid min mobil med mej, och den har kamera. Lite pinsamt bara att be någon ta kort medan man tokar sej och alla andra ser..... ohmy.gif

Jag hade lite "lugn-träning" idag. Lufsade 3 km och körde sedan step/core. Det känns jättebra just nu faktiskt, men jag tänker fortsätta vara lite lyhörd för vad som känns bra och inte. Imorgon blir det stora testet, med både step-up och poweryoga. Får rikta antennerna mot det ädla stället och lyssna av hela tiden..... rolleyes.gif

Vi håller tummarna för att allt går som det ska, dvs bra!

Jag kommer nog ha stans träningvärk i benen av att ta mig fram i halkan - jag hatar vinter! tongue.gif Så halt det blev helt plötsligt!
stina
Ja hemskt halt! ohmy.gif Jag fick skynda mej till jobbet imorse för servern hade gått ner och gissa om jag såg ut som Bambi på hal is när jag steppade fram!!! tongue.gif

Hatar också vinter! tongue.gif
Farbror Blå
CITAT (stina @ 01-11-2006, 15:49)

Äsch inte behöver du oroa dej för det, måste vara fler som tar bilder på sej?=)
Farbror Blå
Stina på väg till jobbet laugh.gif
stina
CITAT (Farbror Blå @ 02-11-2006, 10:29)
CITAT (stina @ 01-11-2006, 15:49)
Jag har alltid min mobil med mej, och den har kamera. Lite pinsamt bara att be någon ta kort medan man tokar sej och alla andra ser.....  :o

Jag hade lite "lugn-träning" idag. Lufsade 3 km och körde sedan step/core. Det känns jättebra just nu faktiskt, men jag tänker fortsätta vara lite lyhörd för vad som känns bra och inte. Imorgon blir det stora testet, med både step-up och poweryoga. Får rikta antennerna mot det ädla stället och lyssna av hela tiden.....  :rolleyes:

Äsch inte behöver du oroa dej för det, måste vara fler som tar bilder på sej?=)

Har jag faktiskt aldrig sett!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon