|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66
Lite invecklat men jag vred knäet när jag skurade golvet i en verkstad...alltså en arbetsskada...men jag får inte ut ett korv öre även om min fritid är förstörd och jag inte kan fortsätta mitt arbete...blev arbetslös...
Det 'knäppte' till i knäet och sen ömmade det lite och började svälla under eftermiddagen...fortsatte å jobba 3 timmar och sen gick det inge mer...sen dess har jag varit hemma...4 år nu...
Ta't lugnt på träningen
CITAT (Farbror Blå @ 23-01-2006, 22:48) Den platta magen var väldigt snygg Farbrorn men jag måste vara ärlig och säga att jag inte alls tycker om när du är uppblåst! Se för Guds skull till att aldrig se ut så där i normaltillstånd.
Jag pallar inte att ta nya magbilder nu men här kommer en solbränd bild från i somras och så en ganska nytagen bild. Båda har figurerar här tidigare om ni känner igen dem. Det är hursomhelst så jag fortfarande ser ut även om magen är lite vitare idag än på den översta bilden! 
Farbror Blå
24-01-2006, 17:43
CITAT (Rossi @ 24-01-2006, 17:38) CITAT (Farbror Blå @ 23-01-2006, 22:48) Den platta magen var väldigt snygg Farbrorn men jag måste vara ärlig och säga att jag inte alls tycker om när du är uppblåst! Se för Guds skull till att aldrig se ut så där i normaltillstånd. hehe näe ingen risk, jag lovar=)
Farbror Blå
24-01-2006, 17:44
CITAT (Rossi @ 24-01-2006, 17:41) Jag pallar inte att ta nya magbilder nu men här kommer en solbränd bild från i somras och så en ganska nytagen bild. Båda har figurerar här tidigare om ni känner igen dem. Det är hursomhelst så jag fortfarande ser ut även om magen är lite vitare idag än på den översta bilden!   Ser bara en?
CITAT (Farbror Blå @ 24-01-2006, 17:44) Ser bara en? Ja, jag har väl ingen dubbelmage heller!
Farbror Blå
24-01-2006, 17:56
CITAT (Rossi @ 24-01-2006, 17:45) Vad snygg du är=) Smalar du eller syns revbenen så på dej alltid?
Jag är relativt smal just där ja så man kan spela harpa på mina revben. Det sätter sig på andra ställen på mig, ha, ha! Häcken, du vet!
Farbror Blå
24-01-2006, 18:02
CITAT (Rossi @ 24-01-2006, 17:59) Jag är relativt smal just där ja så man kan spela harpa på mina revben. Det sätter sig på andra ställen på mig, ha, ha! Häcken, du vet!  Haha "spela harpa" kul sagt
Man kan ju undra hur andra uppfattar ens mage egentligen. Nu i januaris lön så har jag fått ut 3000,- i havandeskapspenning! Jisses! Nu ska jag strax iväg och träna.
Nyss hemkommen från träningen. Jag som skulle ta det lugnt idag tog i rätt bra i alla fall. Den enda övningen jag struntade i var hip abduction för insidan av låren. På pec flies så lurade min man mig. Han ställde in vikterna åt mig och när jag var klar med mina set så visade det sig att han hade lagt på ett halvt kilo extra så idag tog jag 23,3 på den maskinen!
CITAT (Farbror Blå @ 24-01-2006, 17:56) CITAT (Rossi @ 24-01-2006, 17:45) Vad snygg du är=) Smalar du eller syns revbenen så på dej alltid? Jättesnyggt Rossi!!!
CITAT (Rossi @ 24-01-2006, 20:48) Nyss hemkommen från träningen. Jag som skulle ta det lugnt idag tog i rätt bra i alla fall. Den enda övningen jag struntade i var hip abduction för insidan av låren. På pec flies så lurade min man mig. Han ställde in vikterna åt mig och när jag var klar med mina set så visade det sig att han hade lagt på ett halvt kilo extra så idag tog jag 23,3 på den maskinen!  Sicken rackare!  Men vad är pec flies??????? Jag kan inte alla fina ord ännu så jag vill gärna ha en översättning!!!!!
Farbror Blå
24-01-2006, 22:11
pec står för pectoralis som är bröstmuskeln
CITAT (Rossi @ 24-01-2006, 16:21) CITAT (LadyG @ 24-01-2006, 16:19) Nej, nu är det dags att käka och sen dra till tärningen. Inte så uppåt idag, men det måste gå. Ska du spela tärning? Sorry, kunde inte låta bli att skämta till det lite! Helt okej  Blev som vanligt ett jobbigt pass, jag körde barnträningen idag och den lade en timmes tid till träningen. Herregud vad trött jag är nu. Jag lät dem slita hårt på cirkelträningen och med en massa extra övningar. Fast inte hårdare än jag själv körde - och vem tror att jag kom ihåg att jag skulle ha min egen träning direkt efter? Nåja, som man bäddar får man ligga
CITAT (stina @ 24-01-2006, 21:07) CITAT (Farbror Blå @ 24-01-2006, 17:56) CITAT (Rossi @ 24-01-2006, 17:45) Vad snygg du är=) Smalar du eller syns revbenen så på dej alltid?Jättesnyggt Rossi!!!  Tjusigt  Den magen har du jobbat hårt för att få till så där fin, ser det ut som.
CITAT (Farbror Blå @ 24-01-2006, 22:11) pec står för pectoralis som är bröstmuskeln
 Tack!!!  Fler dumma frågor kommer från novisen om ni använder fackuttryck...
Fråga på Stina! Farbrorns bild ser ut som från någon rysk broilerfabrik!  Den pec flies-maskinen jag använder - där sitter man något mer bakåtlutad men benen lite mer framsträckta men annars är ju principen densamma. Det är en skön övning som går snabbt att öka på.
Jag har blivit med mp3-spelare (med radio)!  Det blev en iRiver 256 mb - grannen från Expert rekommenderade den som bra och billig. Helt OK för mina krav! Så idag blir det ett inpuppat pass på löpbandet utan störande tjatter från någon!!!  + mag- och ryggträning! Måste ju träna inför fotograferingen!!! hej hopp från Stina!
Jag är sjuuuuuuk! *snörvel* Jag känner hur musklerna bara smälter bort i rasande takt med min skyhöga ämnesomsättning. Snart sticker revbenen ut en decimeter.  Jag gick och la mig klockan 7 igår kväll och det hör verkligen inte till vanligheterna. Det blir definitivt ingen Core ikväll *snyft* Jag får försöka göra lite magträning hemma. Jag har kommit på att jag kanske kan sätta mina träningsgummiband runt nåt och så göra situps med dem som motstånd. Borde väl vara ungefär som att göra med hantlar?
Krya på dig Magdis! Var försiktig med träningen. Som jag skrev så är det inte bra att anstränga sig om man är sjuk. Man kan få hjärtmuskelinflammation och det vill man inte ha om man säger så.
Inte försvinner musklerna på så kort tid inte. Det kan bara vara bra att ta en liten paus ibland dessutom.
Ja jag tänker ta det lugnt ett tag nu. Vill inte vara med om några hjärtproblem igen. Lite muskelmassa kommer säkert att försvinna men det tar man nog ganska snabbt igen.
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 25-01-2006, 09:31) Jag är sjuuuuuuk! *snörvel* Jag känner hur musklerna bara smälter bort i rasande takt med min skyhöga ämnesomsättning. Snart sticker revbenen ut en decimeter.  Jag gick och la mig klockan 7 igår kväll och det hör verkligen inte till vanligheterna. Det blir definitivt ingen Core ikväll *snyft* Jag får försöka göra lite magträning hemma. Jag har kommit på att jag kanske kan sätta mina träningsgummiband runt nåt och så göra situps med dem som motstånd. Borde väl vara ungefär som att göra med hantlar? Men snälla gumman, skit i ALL träning!!!! Inte försvinner dom så fort! Jag brukar ta paus ett par veckor under sommaren och det händer ingenting. Lägg dig med en bra bok eller en bra film istället!!!! Krya på dig kramar från Stina!
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 25-01-2006, 09:31) Jag är sjuuuuuuk! *snörvel* Jag känner hur musklerna bara smälter bort i rasande takt med min skyhöga ämnesomsättning. Snart sticker revbenen ut en decimeter.  Jag gick och la mig klockan 7 igår kväll och det hör verkligen inte till vanligheterna. Det blir definitivt ingen Core ikväll *snyft* Jag får försöka göra lite magträning hemma. Jag har kommit på att jag kanske kan sätta mina träningsgummiband runt nåt och så göra situps med dem som motstånd. Borde väl vara ungefär som att göra med hantlar? Skippa träningen, man ska inte leka med hjärtat och hjärtmuskelinflammation är definitivt inte roligt. Det tar betydligt mer tid för musklerna att försvinna än så, så bli frisk först innan du återupptar träningen. Det är snällt mot din kropp också, så det har du igen senare. Stackare, det är inte roligt att vara sjuk.
Jaha, då har man avverkat dagens lunchpass. 5 km på löpbandet och en rejäl mag- och rygg-genomkörare och en låååååång stretch. Kändes skönt!!! Tyvärr funkar det inte att ha mp3-spelaren när jag börjar svettas (och det gör jag som en hel häst vill jag lova, är en riktig svettpåse). Då ramlar öron-plopparna ur.... /Stina
Mina öronploppar ramlar lätt ur också men man kan köpa andra öronploppar som sitter bättre.
Idag tycker jag synd om mig själv lite... Har nämligen träningsvärk i hela kroppen efter 'dejten' med sjukgymnasten... Han körde på utav bara den med mig....han har fått klartecken att köra på för full på mina knän...*suck å pust* Men nu har jag ont utav bara f*n i knät...*kinkig*...
CITAT (stina @ 25-01-2006, 14:05) Du kanske får ha på dig såna där stora hörlurar! Jag skulle inte vilja ha mp3-spelare eller bandspelare på mig när jag tränar för jag tycker det är obehagligt när man inte hör vad som händer omkring en. Samma sak när jag är ute och promenerar eller cyklar, jag måste kunna höra trafiken. De flesta på mitt gym är ganska tysta tack och lov och så har vi musik i högtalarna. Hur många olika mag och ryggmaskiner har ni på ditt gym Stina?
CITAT (Floppy @ 25-01-2006, 14:31) Idag tycker jag synd om mig själv lite... Har nämligen träningsvärk i hela kroppen efter 'dejten' med sjukgymnasten... Han körde på utav bara den med mig....han har fått klartecken att köra på för full på mina knän...*suck å pust* Men nu har jag ont utav bara f*n i knät...*kinkig*...  Stackars dig!  *klappar knät*
Fast igår önskar jag att jag hade haft musik i öronen istället för att höra på killen som satt bredvid och stönade som om han höll på att få en mega******. Jag blev så full i skratt så jag tappade helt kraften. Fick ta en annan maskin istället!
Biggan_
25-01-2006, 14:37
CITAT (Rossi @ 25-01-2006, 14:33) Fast igår önskar jag att jag hade haft musik i öronen istället för att höra på killen som satt bredvid och stönade som om han höll på att få en mega******. Jag blev så full i skratt så jag tappade helt kraften. Fick ta en annan maskin istället!  Upphetsande saker ni håller på med
CITAT (Rossi @ 25-01-2006, 14:33) Fast igår önskar jag att jag hade haft musik i öronen istället för att höra på killen som satt bredvid och stönade som om han höll på att få en mega******. Jag blev så full i skratt så jag tappade helt kraften. Fick ta en annan maskin istället!   Frestande att börja härmas då så han får höra hur det låter! Fast det skulle jag knappast våga.
CITAT (Birgitta P @ 25-01-2006, 14:37) CITAT (Rossi @ 25-01-2006, 14:33) Fast igår önskar jag att jag hade haft musik i öronen istället för att höra på killen som satt bredvid och stönade som om han höll på att få en mega******. Jag blev så full i skratt så jag tappade helt kraften. Fick ta en annan maskin istället! :) Upphetsande saker ni håller på med  Ja, det LÄT ju åtminstone så!
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 25-01-2006, 14:38) CITAT (Rossi @ 25-01-2006, 14:33) Fast igår önskar jag att jag hade haft musik i öronen istället för att höra på killen som satt bredvid och stönade som om han höll på att få en mega******. Jag blev så full i skratt så jag tappade helt kraften. Fick ta en annan maskin istället! :)  Frestande att börja härmas då så han får höra hur det låter! Fast det skulle jag knappast våga.  Ha, ha! Ja, jag försökte lite men jag vågar inte heller sådär offentligt!  Dessutom måste det nog komma av sig självt! Jag tror att testosteronet hjälper till och det har jag av förklarliga skäl inte så mycket av!
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 25-01-2006, 14:31) CITAT (stina @ 25-01-2006, 14:05) Tyvärr funkar det inte att ha mp3-spelaren när jag börjar svettas (och det gör jag som en hel häst vill jag lova, är en riktig svettpåse). Då ramlar öron-plopparna ur.... :angry: :angry: :angry: Du kanske får ha på dig såna där stora hörlurar! Jag skulle inte vilja ha mp3-spelare eller bandspelare på mig när jag tränar för jag tycker det är obehagligt när man inte hör vad som händer omkring en. Samma sak när jag är ute och promenerar eller cyklar, jag måste kunna höra trafiken. De flesta på mitt gym är ganska tysta tack och lov och så har vi musik i högtalarna. Hur många olika mag och ryggmaskiner har ni på ditt gym Stina? Jag körde sit-ups i den där situpsgrunkan man kan ställa ryggen på. Någon mer "maskin" har jag inte sett till för magen. Sedan körde jag fällkniven för ryggen. Båda varvat med statiska lägen. Sedan körde jag plankan 3x"så länge jag orkar". Jag har faktiskt tänkt prata med min tränare att jag vill ha lite inspiration på fler magövningar, det blir lite tradigt att harva upp och ned med sit-ups, även om man kan variera dem mycket.... Jag såg vid ett tillfälle någon som "hänge" liksom ut åt sidan och tränade sidan genom att höja och sänka överkroppen. Tyvärr hann jag inte gå och kolla i vad människan tråcklat in sin kropp i och hur hon gjorde för jag hade jättebrådis till jobbet. Man behöver ju inte maskiner till allt men jag vill ha riktigt "jävligt jobbiga" övningar för magen och ryggen... Jag skaffade mp3-spelaren också för att kunna "puppa in mej" på t-banan. Det har blivit så fruktansvärt trångt nu sedan trängselskatten infördes (kan man få trängselbidrag kanske?) så jag måste stänga in mej för jag orkar inte med alla människor. Lättare om man slipper höra dom...
CITAT (Rossi @ 25-01-2006, 14:40) CITAT (Birgitta P @ 25-01-2006, 14:37) CITAT (Rossi @ 25-01-2006, 14:33) Fast igår önskar jag att jag hade haft musik i öronen istället för att höra på killen som satt bredvid och stönade som om han höll på att få en mega******. Jag blev så full i skratt så jag tappade helt kraften. Fick ta en annan maskin istället!  Upphetsande saker ni håller på med  Ja, det LÄT ju åtminstone så!  Idag var det en karl på gymmet som tydligen aldrig varit där. Han hade bokat en PT. Samtidigt råkade det vara flera vältränade tjejer där och träna. Han kom av sig hela tiden och hörde inte vad PT'n sa för han stirrade på tjejerna hela tiden...  Snuskgubbe!!!!!!
CITAT (stina @ 25-01-2006, 15:07) CITAT (Rossi @ 25-01-2006, 14:40) CITAT (Birgitta P @ 25-01-2006, 14:37) CITAT (Rossi @ 25-01-2006, 14:33) Fast igår önskar jag att jag hade haft musik i öronen istället för att höra på killen som satt bredvid och stönade som om han höll på att få en mega******. Jag blev så full i skratt så jag tappade helt kraften. Fick ta en annan maskin istället!  Upphetsande saker ni håller på med  Ja, det LÄT ju åtminstone så!  Idag var det en karl på gymmet som tydligen aldrig varit där. Han hade bokat en PT. Samtidigt råkade det vara flera vältränade tjejer där och träna. Han kom av sig hela tiden och hörde inte vad PT'n sa för han stirrade på tjejerna hela tiden...  Snuskgubbe!!!!!! Tja, å andra sidan så tror jag att många av både tjejerna och killarna på gymmet går och flashar och gärna vill visa upp sig! Se men inte röra - det ska alla gifta gubbar göra!
Jag ska ha ett möte med min tränare nästa vecka och då hoppas jag på att få ett nytt roligt träningsprogram. Det blir ju trist att köra på med samma gamla hela tiden. Till helgen kommer de 25 nya maskinerna så då blir det bra att få lite introduktion på dem också. Hoppas det kommer flera stycken nya för magen och ryggen, det vore skoj.
Jag tycker synd om er som bor i Stockholm och har den trafiken att tampas med. Då kan jag förstå att man vill puppa in sig lite.
Oj, oj, nu vill jag visst massor!!! Här kommer en fråga till er: Har ni någon erfarenhet av dom där tetrorna (jag köper dom på 7-eleven, men dom finns överallt). Kommer inte ihåg vad dom heter, Fitness.... någonting. Ska vara protein och grejer i dom. Som jag skrivit tidigare har jag svårt att äta på morgonen och även direkt när jag tränat. Dricka däremot går bra. Så klockan hinner bli kväll innan jag får i mej rejält med mat... Nu har jag ett par gånger köpt en sån tetra och tryckt i mej direkt efter träningen och sedan ätit min lilla lunch (oftast banan och keso). Vad jag undrar är alltså om någon vet om dom där tetrorna är bra/dåliga???
CITAT (Rossi @ 25-01-2006, 15:09) CITAT (stina @ 25-01-2006, 15:07) CITAT (Rossi @ 25-01-2006, 14:40) CITAT (Birgitta P @ 25-01-2006, 14:37) CITAT (Rossi @ 25-01-2006, 14:33) Fast igår önskar jag att jag hade haft musik i öronen istället för att höra på killen som satt bredvid och stönade som om han höll på att få en mega******. Jag blev så full i skratt så jag tappade helt kraften. Fick ta en annan maskin istället!  Upphetsande saker ni håller på med  Ja, det LÄT ju åtminstone så!  Idag var det en karl på gymmet som tydligen aldrig varit där. Han hade bokat en PT. Samtidigt råkade det vara flera vältränade tjejer där och träna. Han kom av sig hela tiden och hörde inte vad PT'n sa för han stirrade på tjejerna hela tiden...  Snuskgubbe!!!!!! Tja, å andra sidan så tror jag att många av både tjejerna och killarna på gymmet går och flashar och gärna vill visa upp sig! Se men inte röra - det ska alla gifta gubbar göra!  Håller med!!! Det såg bara så roligt ut när PT'n (som han säkert betalt dyra pengar för) fick hojta "hallå!!!" flera gånger. Han lixom fastnade i trance....
CITAT (Rossi @ 25-01-2006, 14:31) Mina öronploppar ramlar lätt ur också men man kan köpa andra öronploppar som sitter bättre. Var???? Och hur ser dom ut???? Jag vill inte ha stora "Månbas Alfa-lurar" på huvudet!!!
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 25-01-2006, 15:10) Jag tycker synd om er som bor i Stockholm och har den trafiken att tampas med. Då kan jag förstå att man vill puppa in sig lite. Ja - det är kämpigt ibland (fast jag älskar Stockholm ändå  ) Men det stämmer inte att Stockholmare är sura och tillknäppta. Många gånger är den "inpuppade" attityden en överlevnadsstrategi - för att stå ut med alla människor.... /Stina
CITAT (stina @ 25-01-2006, 15:07) Idag var det en karl på gymmet som tydligen aldrig varit där. Han hade bokat en PT. Samtidigt råkade det vara flera vältränade tjejer där och träna. Han kom av sig hela tiden och hörde inte vad PT'n sa för han stirrade på tjejerna hela tiden...  Snuskgubbe!!!!!! Haha! Han kanske hade gått dit enbart för att kolla på tjejer!  Några såna har jag inte lagt märke till på mitt gym men däremot var det en dag vid två tillfällen som jag mötte två olika herrar som inte mötte min blick utan hade blicken fastnaglad på mina bröst. Då började jag undra om jag borde skaffa ett annat linne.  Jag hade frågat ut min man om han tyckte att det var för tajt innan jag började använda det och när han inte tyckte det så tänkte jag att det borde vara okej, min man är nämligen av den lite prydare sorten.
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 25-01-2006, 15:15) CITAT (stina @ 25-01-2006, 15:07) Idag var det en karl på gymmet som tydligen aldrig varit där. Han hade bokat en PT. Samtidigt råkade det vara flera vältränade tjejer där och träna. Han kom av sig hela tiden och hörde inte vad PT'n sa för han stirrade på tjejerna hela tiden... :P Snuskgubbe!!!!!! Haha! Han kanske hade gått dit enbart för att kolla på tjejer!  Några såna har jag inte lagt märke till på mitt gym men däremot var det en dag vid två tillfällen som jag mötte två olika herrar som inte mötte min blick utan hade blicken fastnaglad på mina bröst. Då började jag undra om jag borde skaffa ett annat linne.  Jag hade frågat ut min man om han tyckte att det var för tajt innan jag började använda det och när han inte tyckte det så tänkte jag att det borde vara okej, min man är nämligen av den lite prydare sorten. Du kunde väl skakat lite på dom och sagt: Kolla, dom kan dansa också!!!
CITAT (stina @ 25-01-2006, 15:10) Här kommer en fråga till er: Har ni någon erfarenhet av dom där tetrorna (jag köper dom på 7-eleven, men dom finns överallt). Kommer inte ihåg vad dom heter, Fitness.... någonting. Ska vara protein och grejer i dom. Jag har inte sett just dem men det finns nåt annat som heter Gainomax recovery. Det är små blåa Tetrapak och finns i olika smaker, vanilj, jordgubb, choklad bl.a. Jag vet egentligen inte så mycket om dem men jag tror att det kan vara ett bra tillskott efter träningen om man har svårt att äta ordentligt med vanlig mat. Jag köpte ett pulver på hälsokostaffären som blandas med mjölk eller vatten men det har jag slutat med nu eftersom det bara satte sig på magen. Det verkar lönlöst för mig att försöka lägga på mig nåt fett och tro att det ska hamna nån annanstans än just där.
CITAT (stina @ 25-01-2006, 15:13) CITAT (Rossi @ 25-01-2006, 14:31) Mina öronploppar ramlar lätt ur också men man kan köpa andra öronploppar som sitter bättre. Var???? Och hur ser dom ut???? Jag vill inte ha stora "Månbas Alfa-lurar" på huvudet!!! Det finns nog olika sorter. Kolla på Clas Ohlson t.ex. - jag tror de har.
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 25-01-2006, 15:15) CITAT (stina @ 25-01-2006, 15:07) Idag var det en karl på gymmet som tydligen aldrig varit där. Han hade bokat en PT. Samtidigt råkade det vara flera vältränade tjejer där och träna. Han kom av sig hela tiden och hörde inte vad PT'n sa för han stirrade på tjejerna hela tiden... :P Snuskgubbe!!!!!! Haha! Han kanske hade gått dit enbart för att kolla på tjejer!  Några såna har jag inte lagt märke till på mitt gym men däremot var det en dag vid två tillfällen som jag mötte två olika herrar som inte mötte min blick utan hade blicken fastnaglad på mina bröst. Då började jag undra om jag borde skaffa ett annat linne.  Jag hade frågat ut min man om han tyckte att det var för tajt innan jag började använda det och när han inte tyckte det så tänkte jag att det borde vara okej, min man är nämligen av den lite prydare sorten. De kollade väl in pectoralis!
CITAT (Rossi @ 25-01-2006, 15:24) De kollade väl in pectoralis!  Ja så måste det ju vara förstås!  Det var väl därför de var tvungna att granska så noga då, inte så lätt att urskilja pectoralis på en tjej!
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 25-01-2006, 15:22) CITAT (stina @ 25-01-2006, 15:10) Här kommer en fråga till er: Har ni någon erfarenhet av dom där tetrorna (jag köper dom på 7-eleven, men dom finns överallt). Kommer inte ihåg vad dom heter, Fitness.... någonting. Ska vara protein och grejer i dom. Jag har inte sett just dem men det finns nåt annat som heter Gainomax recovery. Det är små blåa Tetrapak och finns i olika smaker, vanilj, jordgubb, choklad bl.a. Jag vet egentligen inte så mycket om dem men jag tror att det kan vara ett bra tillskott efter träningen om man har svårt att äta ordentligt med vanlig mat. Jag köpte ett pulver på hälsokostaffären som blandas med mjölk eller vatten men det har jag slutat med nu eftersom det bara satte sig på magen. Det verkar lönlöst för mig att försöka lägga på mig nåt fett och tro att det ska hamna nån annanstans än just där.  Det är precis dom jag menar! Men dom innehåller nästan inget fett...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|