|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90
CITAT (anna_rispan @ 19-01-2007, 11:22) Hej igen på er! Måste erkänna att jag funderade just på vad LadyGs man kunde väga. Försökte göra jämföra mig med sambon på ryggen i benböj!!! Det hade inte gått för min sambo väger bra mycket mer än mig. Du är jättestark LadyG!!Nyss hemkommen från gymmet. Testade min kondis, typ. Bestämde mig för att se vad min tid skulle bli på 2,5 km. Det blev 20,05 minuter! Hade jag spurtat lite tidigare hade jag kunnat haft 20 minuter jämnt som utgångspunkt ju!! Gick ju iallafall lite snabbare än att gå det snabbaste jag kan på samma sträcka så.... Tack Visst är det bra att ha ett utgångsvärde att sikta emot till nästa gång? Det gör det lite lättare att ta i lite extra tycker jag, om man har en tid att matcha. Använder du pulsklocka också?
anna_rispan
19-01-2007, 11:30
nej ingen pulsklocka. jag får känna efter hur mycket det bultar i huvudet o så. den som mäter pulsen på löpbandet litar jag inte riktigt till o det är svårt att hålla räkningen med hjälp av fingret när man är trött, går och ser på urtavlan samtidigt. men om nån har bra tips på hur jag kan kolla min puls så är jag öppen för förslag!!
CITAT (anna_rispan @ 19-01-2007, 11:30) nej ingen pulsklocka. jag får känna efter hur mycket det bultar i huvudet o så. den som mäter pulsen på löpbandet litar jag inte riktigt till o det är svårt att hålla räkningen med hjälp av fingret när man är trött, går och ser på urtavlan samtidigt. men om nån har bra tips på hur jag kan kolla min puls så är jag öppen för förslag!! Räkna pulsslagen i tio sekunder och multiplicera med sex gör de flesta eftersom det är ganska enkelt men det är ännu enklare att räkna slagen under sex sekunder och multiplicera med tio tycker jag. I övrigt är det nog tyvärr bara fingrarna mot halsen och ögonen på klockan som gäller, såvida du inte investerar i en pulsklocka men de brukar vara ganska dyra. Jag hade turen som kunde köpa min på en hälsomässa för 300:-, så billiga brukar de inte vara.
Farbror Blå
19-01-2007, 11:39
CITAT (anna_rispan @ 19-01-2007, 11:22) Hej igen på er! Måste erkänna att jag funderade just på vad LadyGs man kunde väga. Försökte göra jämföra mig med sambon på ryggen i benböj!!! Det hade inte gått för min sambo väger bra mycket mer än mig. Du är jättestark LadyG!!Nyss hemkommen från gymmet. Testade min kondis, typ. Bestämde mig för att se vad min tid skulle bli på 2,5 km. Det blev 20,05 minuter! Hade jag spurtat lite tidigare hade jag kunnat haft 20 minuter jämnt som utgångspunkt ju!! Gick ju iallafall lite snabbare än att gå det snabbaste jag kan på samma sträcka så.... Håller med Lady, du måste vara bra stark du =)Startade själv min gymkarriär igår, efter säkert två års frånvaro från lokalen
Biggan_
19-01-2007, 11:41
CITAT (Farbror Blå @ 19-01-2007, 11:39) Startade själv min gymkarriär igår, efter säkert två års frånvaro från lokalen  Lycka till farbrorn, och ha det så trevligt när du tränar!  Lite bilder på magrutor ser vi fram emot!
Farbror Blå
19-01-2007, 11:45
CITAT (Birgitta P @ 19-01-2007, 11:41) CITAT (Farbror Blå @ 19-01-2007, 11:39) Startade själv min gymkarriär igår, efter säkert två års frånvaro från lokalen  Lycka till farbrorn, och ha det så trevligt när du tränar!  Lite bilder på magrutor ser vi fram emot!  tack såmycket!
bild, det var det värsta, skulle jag?
CITAT (Farbror Blå @ 19-01-2007, 11:45) CITAT (Birgitta P @ 19-01-2007, 11:41) CITAT (Farbror Blå @ 19-01-2007, 11:39) Startade själv min gymkarriär igår, efter säkert två års frånvaro från lokalen  Lycka till farbrorn, och ha det så trevligt när du tränar!  Lite bilder på magrutor ser vi fram emot!  tack såmycket!
bild, det var det värsta, skulle jag? Ja?
Farbror Blå
19-01-2007, 11:52
CITAT (LadyG @ 19-01-2007, 11:49) CITAT (Farbror Blå @ 19-01-2007, 11:45) CITAT (Birgitta P @ 19-01-2007, 11:41) CITAT (Farbror Blå @ 19-01-2007, 11:39) Startade själv min gymkarriär igår, efter säkert två års frånvaro från lokalen  Lycka till farbrorn, och ha det så trevligt när du tränar!  Lite bilder på magrutor ser vi fram emot!  tack såmycket!
bild, det var det värsta, skulle jag? Ja?  varför bara jag?
Biggan_
19-01-2007, 11:52
CITAT (Farbror Blå @ 19-01-2007, 11:52) CITAT (LadyG @ 19-01-2007, 11:49) CITAT (Farbror Blå @ 19-01-2007, 11:45) CITAT (Birgitta P @ 19-01-2007, 11:41) CITAT (Farbror Blå @ 19-01-2007, 11:39) Startade själv min gymkarriär igår, efter säkert två års frånvaro från lokalen  Lycka till farbrorn, och ha det så trevligt när du tränar!  Lite bilder på magrutor ser vi fram emot!  tack såmycket!
bild, det var det värsta, skulle jag? Ja?  varför bara jag?  Du först!
Farbror Blå
19-01-2007, 12:03
CITAT (Birgitta P @ 19-01-2007, 11:52) CITAT (Farbror Blå @ 19-01-2007, 11:52) CITAT (LadyG @ 19-01-2007, 11:49) CITAT (Farbror Blå @ 19-01-2007, 11:45) CITAT (Birgitta P @ 19-01-2007, 11:41) CITAT (Farbror Blå @ 19-01-2007, 11:39) Startade själv min gymkarriär igår, efter säkert två års frånvaro från lokalen  Lycka till farbrorn, och ha det så trevligt när du tränar!  Lite bilder på magrutor ser vi fram emot!  tack såmycket!
bild, det var det värsta, skulle jag? Ja?  varför bara jag?  Du först!  blir ändå bara jag säkert=(
krellus
19-01-2007, 12:07
Hej alla! Det var ett tag sedan sist... Kul att se att fler och fler tränar inför beach 2007 Har precis haft halsfluss men liter i träning inför Sthlm Marathon just nu. Känns bra i kroppen. Den milda vintern har varit perfekt för oss som vill springa utomhus tycker jag. 9 km på 35-37 min klarade jag av i ösregn för en dryg vecka sedan och då var jag rätt trött efteråt. Bästa km tiden hittills. Någon annan som ska springa maran?
Biggan_
19-01-2007, 12:07
Inte då! Vänta bara tills mina är färdigutvecklade!  (alltså, detta var svaret till farbror Blå)
anna_rispan
19-01-2007, 12:10
Farbror Blå: bra gjort att ta dig till gymmet efter två år!
CITAT (Farbror Blå @ 19-01-2007, 11:52) CITAT (LadyG @ 19-01-2007, 11:49) CITAT (Farbror Blå @ 19-01-2007, 11:45) CITAT (Birgitta P @ 19-01-2007, 11:41) CITAT (Farbror Blå @ 19-01-2007, 11:39) Startade själv min gymkarriär igår, efter säkert två års frånvaro från lokalen  Lycka till farbrorn, och ha det så trevligt när du tränar!  Lite bilder på magrutor ser vi fram emot!  tack såmycket!
bild, det var det värsta, skulle jag? Ja?  varför bara jag?  Den dagen jag har några rutor där ska jag visa upp dem!  Det är guldläge för mig att träna magmusklerna nu eftersom amningen gjort att till o med min lilla fettkudde på magen försvunnit.
Biggan_
19-01-2007, 12:24
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 19-01-2007, 12:14) CITAT (Farbror Blå @ 19-01-2007, 11:52) CITAT (LadyG @ 19-01-2007, 11:49) CITAT (Farbror Blå @ 19-01-2007, 11:45) CITAT (Birgitta P @ 19-01-2007, 11:41) CITAT (Farbror Blå @ 19-01-2007, 11:39) Startade själv min gymkarriär igår, efter säkert två års frånvaro från lokalen  Lycka till farbrorn, och ha det så trevligt när du tränar!  Lite bilder på magrutor ser vi fram emot!  tack såmycket!
bild, det var det värsta, skulle jag? Ja?  varför bara jag?  Den dagen jag har några rutor där ska jag visa upp dem!  Det är guldläge för mig att träna magmusklerna nu eftersom amningen gjort att till o med min lilla fettkudde på magen försvunnit.  Nån fettkudde har jag inte sett till på din mage på bilder du visat "efter"
CITAT (Birgitta P @ 19-01-2007, 12:24) Nån fettkudde har jag inte sett till på din mage på bilder du visat "efter"  Den sitter långt ner så jag har gömt den under underbrallorna...en liten bulle med överhäng över kejsarsnittsärret.
anna_rispan
19-01-2007, 12:54
ohoj!!
någon som kan tänka sig att dra en ramsa om intervallträning igen.
för att det är bra för att snabbt öka konditionen har jag förstått. men hur kan jag använda den?? jag har läst o det finns så många olika varianter.
när jag provade en egen modell så gick jag snabbt i 2 minuter sen ökade jag hastigheten på bandet med 1 km och joggade 2 minuter. men det kkankse inte är det effektivaste??
CITAT (Farbror Blå @ 19-01-2007, 12:52) CITAT (LadyG @ 19-01-2007, 11:49) CITAT (Farbror Blå @ 19-01-2007, 11:45) CITAT (Birgitta P @ 19-01-2007, 11:41) CITAT (Farbror Blå @ 19-01-2007, 11:39) Startade själv min gymkarriär igår, efter säkert två års frånvaro från lokalen  Lycka till farbrorn, och ha det så trevligt när du tränar!  Lite bilder på magrutor ser vi fram emot!  tack såmycket!
bild, det var det värsta, skulle jag? Ja?  varför bara jag?  Vaddå bara!!!!  Flera av oss andra har minsann bidragit duktigt med både magbilder och "in actionbilder"! Så de så!
Nu har jag varit och tränat. Det blev 15 min motionscykel, 15 min crosstrainer och 8km/45 min löpning. Känns gott i kroppen. Imorgon är det klättring!
Farbror Blå
19-01-2007, 13:38
CITAT (stina @ 19-01-2007, 13:28) CITAT (Farbror Blå @ 19-01-2007, 12:52) CITAT (LadyG @ 19-01-2007, 11:49) CITAT (Farbror Blå @ 19-01-2007, 11:45) CITAT (Birgitta P @ 19-01-2007, 11:41) CITAT (Farbror Blå @ 19-01-2007, 11:39) Startade själv min gymkarriär igår, efter säkert två års frånvaro från lokalen  Lycka till farbrorn, och ha det så trevligt när du tränar!  Lite bilder på magrutor ser vi fram emot!  tack såmycket!
bild, det var det värsta, skulle jag? Ja?  varför bara jag?  Vaddå bara!!!!  Flera av oss andra har minsann bidragit duktigt med både magbilder och "in actionbilder"! Så de så!  hehe
Hur gick det på gymet nu då Farbrorn?
Jösses vilken träningsvärk jag börjar få. När jag ska resa mej upp från kontorsstolen och gå iväg så vaggar jag fram som en anka! Och jag som ska klättra imorgon.....  Får hoppas det känns bättre när jag kommer igång och man har ju lite annat att tänka på när man karvar omkring där uppe än om det gör ont eller inte. Men hela magen/ryggen gör rejält ont, benen gör ont. Voine, voine.....
CITAT (krellus @ 19-01-2007, 12:07) Hej alla! Det var ett tag sedan sist... Kul att se att fler och fler tränar inför beach 2007 Har precis haft halsfluss men liter i träning inför Sthlm Marathon just nu. Känns bra i kroppen. Den milda vintern har varit perfekt för oss som vill springa utomhus tycker jag. 9 km på 35-37 min klarade jag av i ösregn för en dryg vecka sedan och då var jag rätt trött efteråt. Bästa km tiden hittills. Någon annan som ska springa maran? Hej Krellus! Jag kan inte springa några maror men jag är full av beundran för er som kan! Det är något jag aldrig skulle palla! Om du gillar det milda vädret blir du nog lite besviken i helgen...
CITAT (LadyG @ 19-01-2007, 21:52) CITAT (krellus @ 19-01-2007, 12:07) Hej alla! Det var ett tag sedan sist...
Kul att se att fler och fler tränar inför beach 2007 :P
Har precis haft halsfluss men liter i träning inför Sthlm Marathon just nu. Känns bra i kroppen. Den milda vintern har varit perfekt för oss som vill springa utomhus tycker jag.
9 km på 35-37 min klarade jag av i ösregn för en dryg vecka sedan och då var jag rätt trött efteråt. Bästa km tiden hittills.
Någon annan som ska springa maran? Hej Krellus! Jag kan inte springa några maror men jag är full av beundran för er som kan! Det är något jag aldrig skulle palla! Om du gillar det milda vädret blir du nog lite besviken i helgen...  Hej Krellus! Kul att höra av dig - long time no seen... Ingen mara för mej heller  Vi hejar på dej istället!!!!
anna_rispan
20-01-2007, 10:55
CITAT (anna_rispan @ 19-01-2007, 12:54) ohoj!!
någon som kan tänka sig att dra en ramsa om intervallträning igen.
för att det är bra för att snabbt öka konditionen har jag förstått. men hur kan jag använda den?? jag har läst o det finns så många olika varianter.
när jag provade en egen modell så gick jag snabbt i 2 minuter sen ökade jag hastigheten på bandet med 1 km och joggade 2 minuter. men det kkankse inte är det effektivaste?? om nån kommer på nåt lysande förslag under helgen *blink blink*
IntervallträningHär finns det en massa att läsa om intervallträning. Jag tycker det är ett utnmärkt, plågsamt sätt att få bättre kondition
Rapchic
20-01-2007, 15:47
vad får man bäst kondis av cyckel eller att springa och hur gör man för att göra det bäst?
(jag kan inte få upp säcker ensam den väger ju 70 kilo)
anna_rispan
20-01-2007, 15:55
Apropå intervallträning: Det var på iForm jag läst om det men blev inte klokare för det. Tog en snabb kik igen. Men nej, jag blir inte klok. Dels är det effektivt, dels ska man vara van vid att jogga längre stäckor deras exempel är runt 5 kilometer. Jag vill förbättra min kondis på 2,5 kilometer och blir helt osäker på hur jag gör det bäst. Just eftersom jag inte kan jogga 5 kilometer ens en gång. Nå ja. Jag får väl nöta på helt enkelt.
CITAT (Rapchic @ 20-01-2007, 15:47) vad får man bäst kondis av cyckel eller att springa och hur gör man för att göra det bäst?
(jag kan inte få upp säcker ensam den väger ju 70 kilo) Jogga ger bäst kondition men sliter mer på kroppen. Cykel ger också bra kondition och sliter mindre på knän och fotleder. Hur du väljer att gå tillväga beror lite på vad du vill åtstadkomma också, är det uthållighet eller explosivitet?
CITAT (anna_rispan @ 20-01-2007, 15:55) Apropå intervallträning: Det var på iForm jag läst om det men blev inte klokare för det. Tog en snabb kik igen. Men nej, jag blir inte klok. Dels är det effektivt, dels ska man vara van vid att jogga längre stäckor deras exempel är runt 5 kilometer. Jag vill förbättra min kondis på 2,5 kilometer och blir helt osäker på hur jag gör det bäst. Just eftersom jag inte kan jogga 5 kilometer ens en gång. Nå ja. Jag får väl nöta på helt enkelt. TräningsschemaMen det där kanske är för lätt för dig? För att orka 5 km ska du nog försöka ta dig runt 5km, gå och jogga om vart annat, gå så mycket som krävs för att du ska orka helt enkelt. Nästa gång kanske du joggar lite mer, men du går en del ändå. Så fortsätter du tills gång-perioderna är så korta att du lika gärna kan strunta i dem.
Hej på er! Nu har jag varit och klättrat med LadyG och Fizzgigg! Lika sanslöst roligt som alltid. Jag är salig.... Kroppen är helt klart nöjd - armarna känns som för hårt uppstoppade korvar. Men det är värt all mjölksyra i världen när man lyckas övervinna tröttheten och ta sig upp för en led. Anna: Du kan ju intervallträna lika bra med att varva med att gå emellanåt också. Intervall betyder ju just att ändra tempo och det är inget som säger att du måste springa hela tiden - det kan väl komma sen.... Hälsar Stina
Ja det var skoj att klättra även om jag inte slog några nya rekord idag. Man kan inte slå personbästa jämt, och det är ännu svårare att göra det med energiunderskott i kroppen.
All träning med energiunderskott är en grym utmaning. Jösses, kommer ihåg hur tungt det var när jag skulle gå ner i vikt och kämpade på med träningen trots för lite energi i kroppen. Det vill jag aldrig mer behöva gå igenom..... Du är grym LadyG!
CITAT (stina @ 20-01-2007, 20:06) All träning med energiunderskott är en grym utmaning. Jösses, kommer ihåg hur tungt det var när jag skulle gå ner i vikt och kämpade på med träningen trots för lite energi i kroppen. Det vill jag aldrig mer behöva gå igenom..... Du är grym LadyG!  Tack, men det går lättare när man tycker det är roligt. Man kan stå ut med ganska mycket för att få göra något man tycker om Imorgon ska vi stanna extra länge på ju-jutsun kom jag på, för vi ska filma lite tekniker och titta hur det ser ut. DET kommer att bli kul! Jag har aldrig sett mig själv på film, inte i dräkt och hela kittet. Ska bli otroligt spännande!
Oj vad kul!  Ja hade inte träningen varit så rolig hade man aldrig pallat den kraftansträngningen. Det känns i hela kroppen när den inte får allt den gör av med. Ska man dessutom göra en fysisk ansträngning suger det....  Som tur är är det en övergående period i livet och varje steg närmare målet ger extra kraft att fortsätta....
Rapchic
20-01-2007, 20:58
ja ja det blev cyckel för jag tycker det är roligare och då kan jag hålla på längre men det blev bara 40 min för gymmet är så långt borta (30 min dit + 30 min tebax) så det blir ju lite träning där me om ni undrar på vad jag håller på med så har jag tänkt försöka komma tillbaka till karaten (man mår så mkt bättre när man tränar karate aktivt) jag tror jag ska testa på kung fu en termin eller så också (det har startat nyss här)
Lycka till Rapchic! Idag har jag vilodag. Kroppen känns förvånansvärt pigg idag. Trodde jag skulle vara alldeles slut. Skulle mycket väl kunna träna idag, men icke sa nicke - har man vilodag så har man. Det enda jag får göra är att stretcha. Ska först släpa runt på dammsugaren här hemma - hemmet har en tendens att bli lite eftersatt när det är så mycket annat i livet som är kul.  Sen blir det ett stretchpass och därefter söndagsspa. Kallopsen står färdig på balkongen - bara att värma till kvällsmat. Imorgon är det en ny träningsvecka. Kan livet bli bättre??? Hoppas ni andra har det gott! Hälsar Stina
Lycka till Rapchic! Hoppas det går bra så att du kommer tillbaka snabbt.
Idag blir det ju-jutsu för hela slanten, lite extra länge dessutom efetrsom vi ska filma en del tekniker för att studera hur vi utför dem. Det ska bli spännande!
CITAT (LadyG @ 21-01-2007, 09:44) Lycka till Rapchic! Hoppas det går bra så att du kommer tillbaka snabbt.
Idag blir det ju-jutsu för hela slanten, lite extra länge dessutom efetrsom vi ska filma en del tekniker för att studera hur vi utför dem. Det ska bli spännande! Vad spännande LadyG!  Jag skulle vara lite pirrig, men du kanske är van att se dig själv på film?
CITAT (stina @ 21-01-2007, 08:57) CITAT (LadyG @ 21-01-2007, 09:44) Lycka till Rapchic! Hoppas det går bra så att du kommer tillbaka snabbt.
Idag blir det ju-jutsu för hela slanten, lite extra länge dessutom efetrsom vi ska filma en del tekniker för att studera hur vi utför dem. Det ska bli spännande! Vad spännande LadyG!  Jag skulle vara lite pirrig, men du kanske är van att se dig själv på film?  O nej, senast det inträffade var väl för 15 år sedan. Sedan dess har jag framgångsrikt undvikit videokameror, tills nu då. Men det här var min egen idé för att kunna utvecklas inom ju-jutsu så jag är inte sååå oroad. Bara de inte spelar in hur jag låter också, då blir jag prillig (tycker inte om min dialekt). Ja, ni vet hur det låter när man intervjuar någon från jönköping? HV71 t ex, ungefär så låter jag fast inte så utpräglat längre, Stockholm har rundat av de värsta missljuden.
CITAT (LadyG @ 21-01-2007, 10:02) CITAT (stina @ 21-01-2007, 08:57) CITAT (LadyG @ 21-01-2007, 09:44) Lycka till Rapchic! Hoppas det går bra så att du kommer tillbaka snabbt.
Idag blir det ju-jutsu för hela slanten, lite extra länge dessutom efetrsom vi ska filma en del tekniker för att studera hur vi utför dem. Det ska bli spännande! Vad spännande LadyG!  Jag skulle vara lite pirrig, men du kanske är van att se dig själv på film?  O nej, senast det inträffade var väl för 15 år sedan. Sedan dess har jag framgångsrikt undvikit videokameror, tills nu då. Men det här var min egen idé för att kunna utvecklas inom ju-jutsu så jag är inte sååå oroad. Bara de inte spelar in hur jag låter också, då blir jag prillig (tycker inte om min dialekt). Ja, ni vet hur det låter när man intervjuar någon från jönköping? HV71 t ex, ungefär så låter jag fast inte så utpräglat längre, Stockholm har rundat av de värsta missljuden. Jag tycker inte du har så mycket dialekt, lite grann bara. Men det är bara charmigt med dialekter tycker jag. Det blir säkert jättelärorikt!
CITAT (stina @ 21-01-2007, 09:16) Jag tycker inte du har så mycket dialekt, lite grann bara. Men det är bara charmigt med dialekter tycker jag. Det blir säkert jättelärorikt!  Tack, nu blev jag glad
Nu har jag tränat, inför kamera och allt. Det tog tre och en halv timma idag men det var det värt! Attans vad kul vi hade  Får se när jag får filmerna, jag kanske skäms ögonen ur mig eller nått.
Kul!!!  Har du inte sett resultatet ännu??? Längtar tills imorgon då ska jag step-upa med favorittränaren Frida.
Nej, han som spelade in det ville redigera bort när vi kollar i boken och tramsar i största allmänht så att det bara är de bra grejerna kvar, vi körde trots allt i en hel timme så det finns gott om material att klippa i. Jagv et inte när jag får se resultatet faktisk. Du kommer att vara både svettig och lycklig imorgon, det hör jag det
Vad spännande det måste vara! Ja svettig lär jag bli så det räcker och blir över och jag brukar se ut som ett flinande fån. Tränaren är så himla rolig och medryckande. Hejar på oss hela tiden på ett positivt sätt. Koreografin är ganska krånglig så man glömmer att känna efter hur trött man blir - har fullt sjå med att hålla rätt på vad man ska göra. Det gillar jag!  Jag kan bli less om det går för långsamt eller är för monotont på grupppassen.
Jag är fortfarande gruvligt misstänksam mot gruppträningar, jag skulle säkert bara trassla in mig i något/någon  Men jag är full av beundran för dem som orkar hänga med och lära sig allt som ingår när det gäller steg och rörelser hit och dit.
Det är faktiskt jättekul tycker jag. Fast det är klart - det beror helt och hållet på ledaren. Skönt att ibland slippa tänka ut vad man ska göra - det är någon som hela tiden bestämmer det!  Och hög och ofta bra musik är det också - det är bara att rocka loss!  Jag har tränat så pass länge på gymmet så jag känner (i alla fall ytligt) dom flesta som går på passen jag brukar gå på så lite vims, felsteg och andra tokigheter kan man bjuda på med ett skratt.
Nu är jag tillbaka på jobbet efter step-upen. Kul och svettbildande. På vägen till omklädningsrummet sitter en himla frestande stång på väggen. Var bara tvungen att testa att dra upp mej själv i armarna - 2x5 klarade jag. Tjingeling!
Farbror Blå
22-01-2007, 15:08
CITAT (stina @ 22-01-2007, 13:09) Nu är jag tillbaka på jobbet efter step-upen. Kul och svettbildande. På vägen till omklädningsrummet sitter en himla frestande stång på väggen. Var bara tvungen att testa att dra upp mej själv i armarna - 2x5 klarade jag. Tjingeling! bravo
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|