Full version: Träning (forts)
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90
Farbror Blå
CITAT (LadyG @ 12-02-2007, 22:15)
Oj, det låter tungt!!

Jag testade under dagens styrkepass att köra benlyften först och magen sen men att stå 1 minut i plankan efter att ha gjort 50 benlyft och 100 situps är otroligt jobbigt. 2 minuter var inte ens att tänka på! ohmy.gif

Jaja, det kommer väl så småningom. Jag fick inte ont i ryggen idag och det var ju en bra grej smile.gif

Låter svettigt!
Rullade ur sängen imorse? rolleyes.gif
laugh.gif
LadyG
CITAT (Farbror Blå @ 13-02-2007, 10:08)
CITAT (LadyG @ 12-02-2007, 22:15)
Oj, det låter tungt!!

Jag testade under dagens styrkepass att köra benlyften först och magen sen men att stå 1 minut i plankan efter att ha gjort 50 benlyft och 100 situps är otroligt jobbigt. 2 minuter var inte ens att tänka på!  :o

Jaja, det kommer väl så småningom. Jag fick inte ont i ryggen idag och det var ju en bra grej smile.gif

Låter svettigt!
Rullade ur sängen imorse? rolleyes.gif
laugh.gif

Nej, faktiskt inte men det kan bero på att magen börjar vänja sig vid mina idéer laugh.gif

Eller så kommer den imorgon med full kraft, det påstås ju att tränigsvärken kkulminerar efter 48 timmar smile.gif
stina
CITAT (LadyG @ 12-02-2007, 23:25)
CITAT (stina @ 12-02-2007, 22:17)
Ja, det är nog väldigt jobbigt - kan också tänka mej att axlarna får en del stryk när hela vikten ska ligga på en axel.  :o

Hellre en minut och glad rygg än två minuter och en ledsen sådan!  :rolleyes:

Bra styrketräning för axelmusklerna också mao, men då får du nog ha något som skyddar armbågen? Eller funkar yogamattan? Kan tänka mig att det blir tungt för armbågen om man inte har något,sidoplankan är lite obehaglig på parketten och vrid-plankan låter lite lik den.

Håller med dig helt och hållet, det tog nog bättre på rätt muskler också. Det känns som om jag är trött på rätt sätt i ryggen, inte öm eller sliten utan bara trött. Och det är skönt smile.gif

Det finns en stor, mjuk matta i "stretchhörnan" som är perfekt för diverse golvövningar. rolleyes.gif

Att vara rätt muskeltrött är mumma - det ska jag försöka bli idag! tongue.gif
LadyG
CITAT (stina @ 13-02-2007, 10:12)
CITAT (LadyG @ 12-02-2007, 23:25)

Bra styrketräning för axelmusklerna också mao, men då får du nog ha något som skyddar armbågen? Eller funkar yogamattan? Kan tänka mig att det blir tungt för armbågen om man inte har något,sidoplankan är lite obehaglig på parketten och vrid-plankan låter lite lik den.

Håller med dig helt och hållet, det tog nog bättre på rätt muskler också. Det känns som om jag är trött på rätt sätt i ryggen, inte öm eller sliten utan bara trött. Och det är skönt smile.gif

Det finns en stor, mjuk matta i "stretchhörnan" som är perfekt för diverse golvövningar. rolleyes.gif

Att vara rätt muskeltrött är mumma - det ska jag försöka bli idag! tongue.gif

Bra att det redan finns på plats, då slipper du släpa med dig mer än nödvändigt. Har du tidtagare eller räknar du i huvudet? Jag är usel på att räkna sekunder utan klocka, så jag använder alltid stoppur, men en del är ju fena på att ta tiden i huvudet.
stina
Om jag kör på tid så använder jag tidtagaruret i mobilen. Vill inte behöva tänka på hur länge jag stått medan jag håller på - försöker tänka på något trevligt och kikar bara emellanåt.

Nu är det dax - tjing! :-)
LadyG
CITAT (stina @ 13-02-2007, 10:54)
Om jag kör på tid så använder jag tidtagaruret i mobilen. Vill inte behöva tänka på hur länge jag stått medan jag håller på - försöker tänka på något trevligt och kikar bara emellanåt.

Nu är det dax - tjing! :-)

Som jag då, sneglar bara på klockan emellanåt och försöker fokusera på trevliga saker istället.

Ha det så skoj och ta ut dig ordentligt! smile.gif
stina
Tjingeling!

Nu har jag gjort allt som står i min makt för att ta ut mej och skaffa mej träningsvärk tills imorgon. Körde riktigt, riktigt tunga vikter och utmattning i varje övning. rolleyes.gif Kom på ett sätt att kunna stå längre i plankan utan att axlarna ska smälla av: Började i vanliga plankan och när axlarna började värka så vred jag mig åt sidan till sidoplankan för att kunna vila ena axeln - runt till andra sidoplankan och sedan tillbaka till vanliga plankan. Höll på och stå så där utan att släppa plankpositionen och 10 min klarade jag. tongue.gif Det är tydligen inte i magen begränsningen sitter på mej utan i axlarna. Sen blev det 2x50 benlyft och 2x50 rumplyft och en massa sit-ups i "sit-ups-stolen". För resten av kroppen blev det allmänt tung träning. 50 kg i sittande rodd, 35 kg i bänkpress, en massa chins och dips etc, etc... Skönt utmattad känner jag mej nu minsann. rolleyes.gif
LadyG
ohmy.gif Oj vad du tar i! Om du inte får träningsvärk nu så vet jag inte vad du skulle behöva göra för att få det!

Starkt jobbat!!!
stina
CITAT (LadyG @ 13-02-2007, 15:17)
ohmy.gif Oj vad du tar i! Om du inte får träningsvärk nu så vet jag inte vad du skulle behöva göra för att få det!

Starkt jobbat!!!

Tack! Jag tränade för min sjuka arbetskamrat också idag minsann. Tänkte på henne och då blev jag så arg för att livet är så orättvist ibland och då gick det som tåget - skönt att få vara lite brutal...
LadyG
CITAT (stina @ 13-02-2007, 14:41)

Starkt jobbat!!!

Tack! Jag tränade för min sjuka arbetskamrat också idag minsann. Tänkte på henne och då blev jag så arg för att livet är så orättvist ibland och då gick det som tåget - skönt att få vara lite brutal...

Det finns inget bättre sätt än att svettas ut ilska och frustration. Bra för själen är det också, att inte svälja ilskan utan ta ut den på något.

Passa på på boxningen också, om du får tar i någon som kan hålla emot ordentligt. Då kan du damma på mittsarna så det dånar om det! smile.gif
stina
CITAT (LadyG @ 13-02-2007, 15:45)

Starkt jobbat!!!

Det finns inget bättre sätt än att svettas ut ilska och frustration. Bra för själen är det också, att inte svälja ilskan utan ta ut den på något.

Passa på på boxningen också, om du får tar i någon som kan hålla emot ordentligt. Då kan du damma på mittsarna så det dånar om det! smile.gif

Jaaaa - hoppas jag får någon annan är tjejen jag boxades med sist. Inte för att jag är så himla stark, men hon var så svag så då kanske hon sitter i väggen! tongue.gif wink.gif
LadyG
CITAT (stina @ 13-02-2007, 14:51)

Starkt jobbat!!!

Jaaaa - hoppas jag får någon annan är tjejen jag boxades med sist. Inte för att jag är så himla stark, men hon var så svag så då kanske hon sitter i väggen! tongue.gif wink.gif

Be lite snällt annars att få någon som kan ta emot mycket stryk, för att du behöver få agera ut din ilska. Du behöver ju inte be 'na fara och flyga, men man kan ju be lite vänligt innan passet? Förklara att det är omtanke, eftersom du är så förbenad för tillfället att du kanske gör henne illa annars eller nått smile.gif

På ju-jutsun brukar det vara okej att byta om man är omaka, annars blir det inte kul att träna.
stina
CITAT (LadyG @ 13-02-2007, 23:04)
CITAT (stina @ 13-02-2007, 14:51)

Starkt jobbat!!!

Be lite snällt annars att få någon som kan ta emot mycket stryk, för att du behöver få agera ut din ilska. Du behöver ju inte be 'na fara och flyga, men man kan ju be lite vänligt innan passet? Förklara att det är omtanke, eftersom du är så förbenad för tillfället att du kanske gör henne illa annars eller nått smile.gif

På ju-jutsun brukar det vara okej att byta om man är omaka, annars blir det inte kul att träna.

God morgon på er! rolleyes.gif

Ja jag kan ju försöka. Men ibland kommer ju dom flesta 2 och 2 och då är det svårt att byta..... Men hon kanske inte vill boxas med mej fler gånger och då löser det sig ju sas - annars får det väl gå ändå. Vi kör ju mycket andra tunga övningar också så det suger bra ändå.

Idag har jag träningsvärk! rolleyes.gif Som ett brett band runt hela midjan. Skönt, för det känns som en hård korsett som håller upp kroppen. Även i ryggfiléerna, biceps, bröstmjusklerna och rumpan förresten. Helt OK att ha en vilodag idag.... tongue.gif Om det känns så mycket redan nu förresten så kanske boxningen inte blir något problem imorgon (med en för svag partner alltså) - jag kanske blir passets "vekling". tongue.gif wink.gif
Leia
F*n, gjorde illa knät igår när jag gjorde utfall i "smithmaskinen" (eller hur det stavas) Första utfallet, högg det till i knät och sedan var det bara att åka hem igen sad.gif . Korkade mig, jag skulle "snabb träna" och var inte helt lugn och fokuserad. wacko.gif Hade varit bättre att låta bli då, nu måste jag vila i flera dagar förmodligen.... sad.gif
Jag hade också velat ha träningsverk idag! biggrin.gif
stina
CITAT (Leia @ 14-02-2007, 08:51)
F*n, gjorde illa knät igår när jag gjorde utfall i "smithmaskinen" (eller hur det stavas) Första utfallet, högg det till i knät och sedan var det bara att åka hem igen sad.gif . Korkade mig, jag skulle "snabb träna" och var inte helt lugn och fokuserad. wacko.gif Hade varit bättre att låta bli då, nu måste jag vila i flera dagar förmodligen.... sad.gif

Åh stackars dej! *klappar tröstande på huvudet* Sicken otur! Ja, är man inte 100% fokuserad kan det gå tokigt i styrketräningshallen..... Hoppas det inte är något allvarligt utan att det går över snabbt! sad.gif

Hälsar Stina
LadyG
CITAT (stina @ 14-02-2007, 06:32)
God morgon på er! rolleyes.gif

Ja jag kan ju försöka. Men ibland kommer ju dom flesta 2 och 2 och då är det svårt att byta..... Men hon kanske inte vill boxas med mej fler gånger och då löser det sig ju sas - annars får det väl gå ändå. Vi kör ju mycket andra tunga övningar också så det suger bra ändå.

Idag har jag träningsvärk! rolleyes.gif Som ett brett band runt hela midjan. Skönt, för det känns som en hård korsett som håller upp kroppen. Även i ryggfiléerna, biceps, bröstmjusklerna och rumpan förresten. Helt OK att ha en vilodag idag.... tongue.gif Om det känns så mycket redan nu förresten så kanske boxningen inte blir något problem imorgon (med en för svag partner alltså) - jag kanske blir passets "vekling". tongue.gif wink.gif

Grattis!!!

Det är inte så dumt med träningsvärk i olika kroppsdelar, eller hur? Man känner sig väldigt nyttig då smile.gif

Det blir nog en bra vilodag idag, om det värker i kroppen, men kom ihåg att den är värst 48 timmar efter passet. Det är imorgon, och då är det ett tufft pass, så passa på att ladda med kolhydrater och vila medan du kan smile.gif
LadyG
CITAT (Leia @ 14-02-2007, 07:51)

Stackare, ta det lugnt med knäet några dagar! Man kan göra situps utan knän om du får abstinens tongue.gif
stina
CITAT (LadyG @ 14-02-2007, 11:13)
CITAT (stina @ 14-02-2007, 06:32)
God morgon på er!  :rolleyes:

Ja jag kan ju försöka. Men ibland kommer ju dom flesta 2 och 2 och då är det svårt att byta..... Men hon kanske inte vill boxas med mej fler gånger och då löser det sig ju sas - annars får det väl gå ändå.  Vi kör ju mycket andra tunga övningar också så det suger bra ändå.

Idag har jag träningsvärk!  :rolleyes:  Som ett brett band runt hela midjan. Skönt, för det känns som en hård korsett som håller upp kroppen. Även i ryggfiléerna, biceps, bröstmjusklerna och rumpan förresten. Helt OK att ha en vilodag idag....  :P Om det känns så mycket redan nu förresten så kanske boxningen inte blir något problem imorgon (med en för svag partner alltså) - jag kanske blir passets "vekling".  :P  ;)

Grattis!!!

Det är inte så dumt med träningsvärk i olika kroppsdelar, eller hur? Man känner sig väldigt nyttig då smile.gif

Det blir nog en bra vilodag idag, om det värker i kroppen, men kom ihåg att den är värst 48 timmar efter passet. Det är imorgon, och då är det ett tufft pass, så passa på att ladda med kolhydrater och vila medan du kan smile.gif

Ja gud hjälpe mej - vad ska morgondagen bära i sitt sköte! ohmy.gif Jag ska ut och äta lagad lunch med en arbetskamrat idag - får ladda ordentligt då och ikväll! rolleyes.gif
LadyG
laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Du har dig själv att tacka smile.gif
Leia
CITAT (LadyG @ 14-02-2007, 10:20)
Man kan göra situps utan knän om du får abstinens tongue.gif

morr, jag hatar situps, tråkigaste träning man kan hålla på med...
Men det gör förståss gott! smile.gif
LadyG
CITAT (Leia @ 14-02-2007, 11:55)
CITAT (LadyG @ 14-02-2007, 10:20)
Man kan göra situps utan knän om du får abstinens tongue.gif

morr, jag hatar situps, tråkigaste träning man kan hålla på med...
Men det gör förståss gott! smile.gif

Attans, det var ju otur! tongue.gif
stina
LadyG: Så sant så..... tongue.gif

Leia: Äsch heller - tänk på "Beach 2007" wink.gif tongue.gif
Leia
CITAT (stina @ 14-02-2007, 12:28)
LadyG: Så sant så..... tongue.gif

Leia: Äsch heller - tänk på "Beach 2007" wink.gif tongue.gif

Det förståss... tongue.gif

Vilken magträning får man för övrigt snyggast mage av? (plattast)
stina
CITAT (Leia @ 14-02-2007, 13:35)
LadyG: Så sant så.....  :P

Leia: Äsch heller - tänk på "Beach 2007"  ;)  :P

Det går ju inte att punktförbränna fett, men plankan tycker jag är suverän för att stärka hela "mittpaketet". Tar ju runt om liksom. Sen, om jag fattat det rätt, tar sit-ups (eller egentligen alla magövningar där du lyfter överkroppen) högre upp på magen och benlyft (och andra övningar där du lyfter nederkroppen) längre ner - alltså en attack mot "lilla påsen". Så har jag i alla fall uppfattat saken - men jag kör hela kitet. Magträning är ju en av mina passioner.... tongue.gif
Leia
CITAT (stina @ 14-02-2007, 12:48)
CITAT (Leia @ 14-02-2007, 13:35)
LadyG: Så sant så.....  :P

Leia: Äsch heller - tänk på "Beach 2007"  ;)  :P

Det går ju inte att punktförbränna fett, men plankan tycker jag är suverän för att stärka hela "mittpaketet". Tar ju runt om liksom. Sen, om jag fattat det rätt, tar sit-ups (eller egentligen alla magövningar där du lyfter överkroppen) högre upp på magen och benlyft (och andra övningar där du lyfter nederkroppen) längre ner - alltså en attack mot "lilla påsen". Så har jag i alla fall uppfattat saken - men jag kör hela kitet. Magträning är ju en av mina passioner.... tongue.gif

Jag är så lyckligt lottad att det inte finns så mycket att förbränna på magen, men jag har ändå inte en sådandär snygg mage som man ser i fitness tidningarna. Hum, kanske beror på att jag oftast kommer på undanflykter till att inte köra mage rolleyes.gif tongue.gif
Vad menar du med plankan Stina?
stina
Här ser du lite bilder:

Omvända crunches kallar jag rumplyft och det kör jag mycket.

Sidlyft för mage kallar jag sidoplankan, men jag står still (statisk träning).

Sen ser du vanliga plankan också

Träningsbilder
Leia
CITAT (stina @ 14-02-2007, 13:37)
Här ser du lite bilder:

Träningsbilder

aha! den kallas för plankan! Då vet jag. Tack! smile.gif wub.gif

Är plankan den övning du anser tar mest på hela magen?
stina
CITAT (Leia @ 14-02-2007, 14:44)
CITAT (stina @ 14-02-2007, 13:37)
Här ser du lite bilder:

Träningsbilder

aha! den kallas för plankan! Då vet jag. Tack! smile.gif wub.gif

Är plankan den övning du anser tar mest på hela magen?

Jag vet inte faktiskt, men den är grymt jobbig och det borde ju också innebära att den tar rejält på magmusklerna... Den tar ju i hela midjan (även baktill)
LadyG
Oki, så jag skulle ha cyklat 2 timmar idag men gissa vad som händer.

Cykeln dör! Men SKIT också, hela min dag känns förstörd.

Hann bara cykla en timme, och stretchade min sedvanliga halvtimme. Sugit, med tanke på hur bra det kändes idag. Hade häng på PB kändes det som och hade tagit 22 kilometer vid 60 minuter, fy fan vad surt!

GAH!!!
stina
CITAT (LadyG @ 14-02-2007, 16:51)

Hann bara cykla en timme, och stretchade min sedvanliga halvtimme. Sugit, med tanke på hur bra det kändes idag. Hade häng på PB kändes det som och hade tagit 22 kilometer vid 60 minuter, fy fan vad surt!

GAH!!!

Stackars dej!!! sad.gif *tröstekramas* Förstår precis hur du känner det när din kära cykel gick till dom sälla markerna. Det är ju som en kär gammal vän ju!

Kram från Stina! wub.gif
LadyG
CITAT (stina @ 14-02-2007, 19:34)
CITAT (LadyG @ 14-02-2007, 16:51)

GAH!!!

Stackars dej!!! sad.gif *tröstekramas* Förstår precis hur du känner det när din kära cykel gick till dom sälla markerna. Det är ju som en kär gammal vän ju!

Kram från Stina! wub.gif

Precis, den där cykeln och jag har gått igenom massor ihop. Allt från taskig kondition till intervallpass, långcyklingar framför filmer och allt möjligt. En halvtimme till en timme om dagen sitter jag på hojen och trampar, så det kanske var tvunget att den gav sig till sist.

Fast nu har Fizzgig styrt upp och en ny står och väntar på samma plats som den gamla. Får se om vi blir kompisar, nya cykeln och jag. Det tog ju torts allt några månader innan jag lärde mig tycka om den gamla smile.gif
stina
Vad gulligt av Fizzgigg och fixa det åt dig i rödaste rappet! wub.gif Fast det kanske var en del självbevarelsedrift - kan tänka mig att du inte skulle va go att tas med utan cykel.... ohmy.gif wink.gif

Även om din kärlek till din gamla cykel aldrig rostar så kanske blir lite nykär också??? rolleyes.gif wink.gif
LadyG
CITAT (stina @ 14-02-2007, 20:34)
Vad gulligt av Fizzgigg och fixa det åt dig i rödaste rappet! wub.gif Fast det kanske var en del självbevarelsedrift - kan tänka mig att du inte skulle va go att tas med utan cykel.... ohmy.gif wink.gif

Även om din kärlek till din gamla cykel aldrig rostar så kanske blir lite nykär också??? rolleyes.gif wink.gif

Ja, det var verkligen gulligt av honom. Fast jag tror nog det var lite självbevarelsedrift också i omtanken, för imorgon bitti är det ju morgontramp (tycker kroppen) och då hade jag inte varit glad om jag inte kunnat få utlopp för energin. laugh.gif

Den nya cykeln kommer jag nog tycka om också, så småningom smile.gif
stina
Må så gott på din nya kompis! Jag ska stänga ner datorn nu och läsa lite - kommer nog sussa tidigt, jag är jättetrött ikväll. Natti-natti!!!
LadyG
CITAT (stina @ 14-02-2007, 21:01)
Må så gott på din nya kompis! Jag ska stänga ner datorn nu och läsa lite - kommer nog sussa tidigt, jag är jättetrött ikväll. Natti-natti!!!

Suss gott, jag och cykeln har redan blivit polare - den är underbar att cykla på!

Nytt personbästa på 30 minuter: 13,87km

Var tvungen att trampa 5 minuter efter det för att få ner pulsen från de höga höjderna (sista minuten låg jag väldigt nära maxpuls), slutkilometrarna blev längre, men det var de jag hann med på 30 minuter som räknades i mina ögon smile.gif
stina
CITAT (LadyG @ 14-02-2007, 23:37)
CITAT (stina @ 14-02-2007, 21:01)

Suss gott, jag och cykeln har redan blivit polare - den är underbar att cykla på!

Nytt personbästa på 30 minuter: 13,87km

Var tvungen att trampa 5 minuter efter det för att få ner pulsen från de höga höjderna (sista minuten låg jag väldigt nära maxpuls), slutkilometrarna blev längre, men det var de jag hann med på 30 minuter som räknades i mina ögon smile.gif

Jättegrattis! rolleyes.gif Vättern runt nästa??? rolleyes.gif
LadyG

nej nej, så ambitiösa sak vi inte vara smile.gif
stina
CITAT (LadyG @ 15-02-2007, 11:27)

Åjo, varför inte!!! tongue.gif

Nu vässar jag knogarna - strax ska det boxas! tongue.gif
LadyG
CITAT (stina @ 15-02-2007, 10:37)
CITAT (LadyG @ 15-02-2007, 11:27)
laugh.gif  :lol:  :lol:

Åjo, varför inte!!! tongue.gif

Nu vässar jag knogarna - strax ska det boxas! tongue.gif

Det är så svårt att komma runt Vättern på en motionshoj biggrin.gif

Banka på för glatta livet! Ge mittsarna vad de tål! tongue.gif
Farbror Blå
uuj vad ni tränar, blir trött av att bara läsa hehe
LadyG
CITAT (Farbror Blå @ 15-02-2007, 10:42)

6 dagar i veckan året runt smile.gif
stina
Mitsarna fick vad dom tålde - jag lovar! rolleyes.gif Jag fick boxas med en tjej som annars är ledare för boxpass på söndagar. Jättekul att boxas med någon som var så duktig och som kunde ge mej tips och råd. Jättemycket lärde jag mej!

Poweryogan var super - äntligen är gamla vanliga ledaren tillbaka och hon är oslagbar. Kör mycket tyngre positioner, lugn och skön röst och en underbar avslappning. Man kör ju med sk medveten andning under hela passet och när man gör avslappning på slutet så ska man släppa den medvetna andningen. Det är häftigt för då är andningen så långsam så man undrar om man inte behöver andas mer. Jättelångsam andning har man efter passet.

Träningsvärken känns mycket mindre just nu - men jag undrar vad som händer när jag suttit stilla en stund.... ohmy.gif
Magdis

Vi kanske kan få leva på de andras träningsiver ett tag?! rolleyes.gif biggrin.gif
stina
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 15-02-2007, 14:38)
uuj vad ni tränar, blir trött av  att bara läsa hehe

Vi kanske kan få leva på de andras träningsiver ett tag?! rolleyes.gif biggrin.gif

Klart ni får om ni vill - inte är vi småsnåla heller! tongue.gif
Magdis
CITAT (stina @ 15-02-2007, 13:43)

Åh vad snäll du är! Jag kommer att glädja mig lika mycket åt dina magrutor som jag skulle gjort åt mina egna! laugh.gif
stina
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 15-02-2007, 14:52)

Åh vad snäll du är! Jag kommer att glädja mig lika mycket åt dina magrutor som jag skulle gjort åt mina egna! laugh.gif

Puss rätt på nosen! tongue.gif wub.gif
LadyG

Jag skulle nog vilja påstå att vi har så det räcker åt alla och lite till smile.gif

Jag kastade mig över cykeln idag och trampade två timmar. Ville bara se om det gick, ochd et gjorde det. Kom 45 kilomter på den tiden, det är det bästa jag åstadkommit hittils!
stina
CITAT (LadyG @ 15-02-2007, 15:41)

Jag skulle nog vilja påstå att vi har så det räcker åt alla och lite till smile.gif

Jag kastade mig över cykeln idag och trampade två timmar. Ville bara se om det gick, ochd et gjorde det. Kom 45 kilomter på den tiden, det är det bästa jag åstadkommit hittils!

Grattis på dej träningstoken! tongue.gif wink.gif
Biggan_
CITAT (LadyG @ 15-02-2007, 14:41)

Jäkla snabb cykel du fått tag i! ohmy.gif
Grattis till rekordet! wub.gif
Jag har kommit igång igen så smått men det går trögt. Som tur är har jag inte ökat nämnvärt i vikt men det beror nog på att aptiten minskade när jag var så trött. Med ökande träning ökar nog aptiten också, och man måste ju äta för att kunna bygga muskler.
Ha det så kul alla med er träning. Jag är djupt imponerad av Stinas o Lady G:s prestationer, men visst kan vi andra också bli lite vardagshjältar genom att slå våra egna rekord, bli snabbare, smidigare, slankare eller vad man nu vill. Eller hur? rolleyes.gif smile.gif
LadyG
CITAT (Birgitta P @ 15-02-2007, 15:10)
Jäkla snabb cykel du fått tag i! ohmy.gif
Grattis till rekordet! wub.gif
Jag har kommit igång igen så smått men det går trögt. Som tur är har jag inte ökat nämnvärt i vikt men det beror nog på att aptiten minskade när jag var så trött. Med ökande träning ökar nog aptiten också, och man måste ju äta för att kunna bygga muskler.
Ha det så kul alla med er träning. Jag är djupt imponerad av Stinas o Lady G:s prestationer, men visst kan vi andra också bli lite vardagshjältar genom att slå våra egna rekord, bli snabbare, smidigare, slankare eller vad man nu vill. Eller hur? rolleyes.gif smile.gif

Tack wub.gif
Vi trivs ihop, till största delen, cykeln och jag. Fast den straffade rumpan ganska ordentligt de sista 20 minutrarna så helt överens är vi inte riktigt än smile.gif

Aptiten kommer nog att hämta sig så småningom, huvudsaken är att du mår bra. Om du tränar mycket kommer kroppen att reglera hungern själv, kroppen är kluig på det där tongue.gif

Man ska difinitivt bara jämföra med sig själv, och sätta sina prestationer i relation vad man klarade förut. Något annat är inte rimligt, tycker jag. Så var och en är på sitt sätt en hjälte smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon