Full version: Träning (forts)
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90
LadyG
Oj, två kilo på två dagar bara måste vara vatten i kroppen. Man kan lika lite gå ner i vikt som upp i den farten.

Nej jag ska nog disciplinera mig lite och sluta stiga upp på vågen i tid och otid. Jag vet ju att jag blir nojjig så jag begriper inte varför jag envisas med att vara så förbålt nyfiken.
Farbror Blå
CITAT (LadyG @ 08-02-2007, 10:17)
Oj, två kilo på två dagar bara måste vara vatten i kroppen. Man kan lika lite gå ner i vikt som upp i den farten.

Nej jag ska nog disciplinera mig lite och sluta stiga upp på vågen i tid och otid. Jag vet ju att jag blir nojjig så jag begriper inte varför jag envisas med att vara så förbålt nyfiken.

bättre att kasta vågen eftersom muskler väger mer än fett osv osv, så man inte luras att tro att ma n tjockar till sej, eller att viktminskningen avstannat helt bara för inte vikten rasar..

använd måtband, eller favoritbyxorna eller nåt som måttstock istället=)
LadyG
Förvisso väger muskler mer än fett, men man kan inte gå ner 2kilo i vikt (eller upp) i muskler (eller fett) på ett eller ett par oavsett vilken mätmetod man väljer. Om man har mycket vatten i kroppen väger man mer än om man svettats bort vattnet smile.gif

Måttbandet är inte heller helt tillförlitligt, det kan variera med flera centimeter före och efter lunch laugh.gif
stina
Ja det förklarar varför jag band så mycket vatten under Cypernresan för där svettas man inte alls. Det är en väldigt behaglig värme (men förrädisk) eftersom man just inte svettas när man blir varm. Och magen varierar ju väldeliga från dag till dag...

Nu har jag varit och boxats och poweryogat. Jättekul och jätteskönt som vanligt. Nu har jag fått slå bort aggressioner och fått meditera så tankarna känns som en mild vårbris när dom fladdrar omkring i mitt huvud. rolleyes.gif
LadyG
Skönt med lite vårbris till skillnad från den arktiska kyla som råder utomhus smile.gif

Box och yoga verkar passa väldigt bra ihop?
LadyG
Idag var det ett sånt där ush-pass. Ingenting kändes inspirerande och någon skit fick jag i triceps så den blev stenhård och jätteöm.

Jaja, alla dagar kan inte vara perfekta. Vi övade iaf katan och den gick bra.
krellus
"katan" är en bra övning... jag har sett den på film med Chuck Norris tror jag biggrin.gif

Själv har man inget upphetsande att rapportera.
Jag bara springer och springer och springer... Igår blev det 6 km halbana på gång vägen... I helgen blir det långpass(18 km).
stina
CITAT (LadyG @ 08-02-2007, 14:54)
Skönt med lite vårbris till skillnad från den arktiska kyla som råder utomhus smile.gif

Box och yoga verkar passa väldigt bra ihop?

Ja, box och yoga är en perfekt kombination! :-) Först får man hissa upp sig till ett vådligt tempo med våldsinslag för att sedan gå ner i ett lugnt, mjukt och meditativt tempo. Kanon!

Idag ska jag springa. Får se hur det går, för det brummar rejält i hela kroppen idag av träningen igår. Men det blir säkert skönt när jag väl kommer igång...
stina
Löpningen gick bra trots "brum" i musklerna. Det försvann som en avlöning när jag äntrade löpbandet! rolleyes.gif Tyvärr slutade ena högtalaren till mp3-spelaren fungera - förmodligen dränkt ohmy.gif tongue.gif
Lena i Torslanda
Bra jobbat Stina! Det måste kännas skönt att kroppen lyder trots att det "brummat"

Själv har jag mer "stön" än "brum" idag . Slängde på lite extra på knäböjen och tricepsen igår på BP. Det kändes helt ok igår men idag sleep.gif Liiiite mör kan man säga.
stina
CITAT (Lena i Torslanda @ 09-02-2007, 14:10)
Bra jobbat Stina! Det måste kännas skönt att kroppen lyder trots att det "brummat"

Själv har jag mer "stön" än "brum" idag . Slängde på lite extra på knäböjen och tricepsen igår på BP. Det kändes helt ok igår men idag sleep.gif Liiiite mör kan man säga.

Jaaaa - jätteskönt. Jag har dessutom haft problem med att jag varit lite yr några dagar (lågt blodtryck) så jag var lite fundersam av den anledningen också på hur löpningen skulle gå. Men det kändes ingenting av yrseln heller. rolleyes.gif

Lite "stön" kan också vara majsigt att känna ibland! Bra jobbat! rolleyes.gif
Farbror Blå
lättare pass på gymmet igår.. förstår inte var Stina får all sin energi ifrån, kan du inte spara någon av den till oss andra?? rolleyes.gif
Lena i Torslanda
CITAT (stina @ 09-02-2007, 13:27)
Jag har dessutom haft problem med att jag varit lite yr några dagar (lågt blodtryck)

Vad beror ditt låga tryck på? Har du känt det tidigare eller är det något nytt?

Undrar för jag har ibland känt mig lite svajig när jag kört långa pass. Det beror inte på kosten för jag äter alltid bra innan. Har inte förrän nu tänkt på att det kanske är trycket som sjunker. (och ändå är jag ju i grunden sjuksköterska sleep.gif )
Farbror Blå
Prövade en sån där energidrink efter passet igår, var nyfiken på om jag skulle känna nåt extra.
Kände ingenting alls, nog bara båg det där.

Intressant det där med Taurin, som den ska innehålla.

Taurus betyder ju som bekant tjur på latin och Wikipedia föreslog att det kanske var därför den var med i drycken, eftersom nyttjarna skulle tänka på tjur/manlighet osv och detta skulle skapa en placeboeffekt.

det betonades nämligen i artikeln att taurin inte i något prov visat sej påverka uthålligheten eller nåt annat i kroppen vid träning.....

men att det är tjurpiss är en myt wink.gif
stina
CITAT (Farbror Blå @ 09-02-2007, 14:44)
lättare pass på gymmet igår.. förstår inte var Stina får all sin energi ifrån, kan du inte spara någon av den till oss andra?? rolleyes.gif

Kom så ska jag spilla lite på dej!!! tongue.gif rolleyes.gif
stina
CITAT (Lena i Torslanda @ 09-02-2007, 14:50)
CITAT (stina @ 09-02-2007, 13:27)
Jag har dessutom haft problem med att jag varit lite yr några dagar (lågt blodtryck)

Vad beror ditt låga tryck på? Har du känt det tidigare eller är det något nytt?

Undrar för jag har ibland känt mig lite svajig när jag kört långa pass. Det beror inte på kosten för jag äter alltid bra innan. Har inte förrän nu tänkt på att det kanske är trycket som sjunker. (och ändå är jag ju i grunden sjuksköterska sleep.gif )

Det är inget nytt egentligen, men nu verkar det ha sjunkit ytterligare på senare tid. Sist jag kollade hade jag 95 i övertryck. Det är obehagligt när det blir "hela havet stormar"..... ohmy.gif
Lena i Torslanda
95 i övertryck ohmy.gif då förstår jag att du blir yr. Jag har aldrig haft lägre än 105 och då tyckte jag det kändes snurrigt.
stina
CITAT (Farbror Blå @ 09-02-2007, 14:55)
Prövade en sån där energidrink efter passet igår, var nyfiken på om jag skulle känna nåt extra.
Kände ingenting alls, nog bara båg det där.

Intressant det där med Taurin, som den ska innehålla.

Taurus betyder ju som bekant tjur på latin och Wikipedia föreslog att det kanske var därför den var med i drycken, eftersom nyttjarna skulle tänka på tjur/manlighet osv och detta skulle skapa en placeboeffekt.

det betonades nämligen i artikeln att taurin inte i något prov visat sej påverka uthålligheten eller nåt annat i kroppen vid träning.....

men att det är tjurpiss är en myt wink.gif

Jag tar alltid en Gainomax direkt efter träning och jag tycker det är toppen. Ger mej en snabb energikick.

Kanske fel effekt du väntade på med tanke på taurusinnehållet Farbrorn! wink.gif tongue.gif
stina
CITAT (Lena i Torslanda @ 09-02-2007, 15:05)
95 i övertryck ohmy.gif då förstår jag att du blir yr. Jag har aldrig haft lägre än 105 och då tyckte jag det kändes snurrigt.

Så låg mitt tryck tidigare - verkar alltså ha dalat ytterligare....
Lena i Torslanda
På tal om energidrycker - vad gillar ni de olika bars som finns? Jag brukar ta en om jag vet att jag ätit för lite inför ett träningspass eller efter om det dröjer innan jag får någon riktig mat. Har hittat en som jag gillar: Swebar protein/energi. Är det bättre med dryck kanske?
stina
CITAT (Lena i Torslanda @ 09-02-2007, 15:11)
På tal om energidrycker - vad gillar ni de olika bars som finns? Jag brukar ta en om jag vet att jag ätit för lite inför ett träningspass eller efter om det dröjer innan jag får någon riktig mat. Har hittat en som jag gillar: Swebar protein/energi. Är det bättre med dryck kanske?

Det vet jag inte om det är bättre precis - det kan säkert vår "näringsguru" LadyG redogöra för. Men jag tycker Gainomax är godare faktiskt. rolleyes.gif Har inte testat Swebar, får väl göra det.
LadyG
Swebar vet jag inte så mycket om men det är nog bättre än inget. Dryck passar bättre om man kommer på att man behöver något nära inpå ett pass (vätska tas upp snabbare och lämnar magen fortare), under ett pass och efter.

Bars och sådant man måste tugga tar längre tid att brytas ner och tas upp av kroppen, så de passar bättre om det är ett tag kvar till träningen (cirka en timme ungefär).
stina
CITAT (LadyG @ 09-02-2007, 16:47)
Swebar vet jag inte så mycket om men det är nog bättre än inget. Dryck passar bättre om man kommer på att man behöver något nära inpå ett pass (vätska tas upp snabbare och lämnar magen fortare), under ett pass och efter.

Bars och sådant man måste tugga tar längre tid att brytas ner och tas upp av kroppen, så de passar bättre om det är ett tag kvar till träningen (cirka en timme ungefär).

Det är faktiskt min erfarenhet också - drar man i sig en bar direkt efter träning kan det lätt bli som en klump i magen. En gaino däremot känns som om kroppen suger i sig med ett slurp bara (och så blir man lite tillfälligt mätt och pigg) rolleyes.gif
LadyG
Exakt, kroppen är inte så glad i fast föda direkt efter ett pass, inte min iaf. Jag föredrar dryck efter ett pass och mat senare.
stina
Den enda gång jag äter en energibar är när vi klättrar - då slinker det ner en i "halvtid" ungefär. Vi klättrar ju ganska länge och då kan det behövas ett litet energitillskott. Sen tar jag en gaino direkt efter klättringen så att jag inte ska hungra ihjäl innan maten står på bordet. tongue.gif

Imorgon är det förresten dax.... rolleyes.gif
stina
Jag har vunnit pris! rolleyes.gif

Berättade ju tidigare att jag är med i Kanal lokal Stockholms "nyårslöftet" och att jag var med i ett av programmen. I nyårslöftet ska man skicka in rapporter om sina med- och motgångar (jag hade ju lovat att inte öka min träning).

Tittade på reprisen av dagens program alldeles nyss och då förkunnades att jag får två pris. Jag får en bok "Maximal muskeluppbyggnad" av Fredrik Paulun. Jag får också en kostgenomgång av Fredrik Paulun för att se att jag äter optimalt när jag tränar så mycket - han sa att jag ska tala om för honom allt jag äter under 3 dagar så ska han titta på det och ge mej råd om något behöver förändras. rolleyes.gif Kul också att en av PT'arna, David, sa att han brukar se mej på gymmet och att jag ser väldigt stark och frisk ut - då pös jag i soffan vill jag lova. tongue.gif

Kul tycker jag....
Farbror Blå
vad kul=)
nu känner vi en äkta kändis alltså? smile.gif
LadyG
CITAT (stina @ 09-02-2007, 21:40)
Jag har vunnit pris! rolleyes.gif

Berättade ju tidigare att jag är med i Kanal lokal Stockholms "nyårslöftet" och att jag var med i ett av programmen. I nyårslöftet ska man skicka in rapporter om sina med- och motgångar (jag hade ju lovat att inte öka min träning).

Tittade på reprisen av dagens program alldeles nyss och då förkunnades att jag får två pris. Jag får en bok "Maximal muskeluppbyggnad" av Fredrik Paulun. Jag får också en kostgenomgång av Fredrik Paulun för att se att jag äter optimalt när jag tränar så mycket - han sa att jag ska tala om för honom allt jag äter under 3 dagar så ska han titta på det och ge mej råd om något behöver förändras. rolleyes.gif Kul också att en av PT'arna, David, sa att han brukar se mej på gymmet och att jag ser väldigt stark och frisk ut - då pös jag i soffan vill jag lova. tongue.gif

Kul tycker jag....

GRATTIS!!!

Så jätteroligt!!! Hur kul är inte det då, det måste ju vara otroligt roligt!

Tänk så det kan gå när man bjuder lite på sig själv laugh.gif
stina
Tack! Ja, jag är så himla glad alltså! Precis vad jag behöver fick jag. Att dom prickade så rätt beror väl på att juryn vet vem jag är så där hade jag väl en fördel mot andra tävlande. rolleyes.gif På måndag börjar jag registrera vad jag äter tänkte jag.

Idag ska vi klättra - jippi!
LadyG
Jag tror nog priset var förutbestämt, fast de räknade nog inte med att det skulle bli en träningsfantast som vann smile.gif

Ja, vi får väl se om det blir ett förösk på 26 meter eller ej, den organgea vill jag absolut ge mig på iaf.
stina
Ja kanske....

Nu har vi varit och klättrat. Jättekul som alltid! rolleyes.gif Både LadyG och Fizzgigg slog höjdrekord - 16 respektive 26 meter! rolleyes.gif Jag orkade inte klättra upp till 26 meter - slut i armarna och sendrag i tårna satte stopp för mitt höjdrekord. Men nästa gång - då jädrars SKA jag... mad.gif
Fizzgigg
Jag är så stolt över LadyG (vilket iofs inte är så ovanligt), idag klarade hon inte bara en led som hon aldrig klarat tidigare, den var högre än hon någonsin har klarat. Den som tycker att 16 meter inte låter speciellt trassligt har aldrig försök på en klättervägg. smile.gif wub.gif
LadyG
Jag är lätt chockad fortfarande, har lite svårt att ta in att jag faktiskt klarade det ohmy.gif huh.gif blink.gif rolleyes.gif laugh.gif

Smilies säger ibland mer än tusen ord biggrin.gif

Jag tycker att Stina kan vara mycket nöjd med tekniken,som jag påpekat innan. Nujobbar du mycket mer med benen, drar dig inte upp i armarna så mycket och positinerar dig jättebra på väggen för nästa fäste. Du kom ju jättelångt på den där 6:an som du sa att du inte skulle komma upp på.

Fizzgigg är jag alltid stolt över, fast 26 meter är ju faktiskt lite speciellt så lite extra stolt är jag nog över honom idag wub.gif
stina
Jaaaa - hon var verkligen grym! rolleyes.gif Det är ju knappast någon stege man klättrar på.... Många gånger små, små grepp då man får dra upp hela tyngden i fingertopparna, man får stå i dom allra konstigaste ställningar och balansera en massa meter över backen. Ibland är det så långt till nästa grepp så att man nästan måste hoppa för att nå vidare. Fruktansvärt muskelkrävande sport är det helt klart! Jag har nog aldrig blivit så slut i armarna av någonting tidigare som man blir av klättringen - när man är så trött så att det är omöjligt att lyfta armen 2 dm för att byta grepp samtidigt som man är 16 meter över marken - då är man inte så kaxig.... ohmy.gif

Du var inte dålig du heller Fizzgigg - vilken apteknik upp för 26-metersväggen! tongue.gif
Farbror Blå
CITAT (stina @ 10-02-2007, 18:12)
Ja kanske....

Nu har vi varit och klättrat. Jättekul som alltid! rolleyes.gif Både LadyG och Fizzgigg slog höjdrekord - 16 respektive 26 meter! rolleyes.gif Jag orkade inte klättra upp till 26 meter - slut i armarna och sendrag i tårna satte stopp för mitt höjdrekord. Men nästa gång - då jädrars SKA jag... mad.gif

Gäller att komma ihåg att klättra med benen.. rolleyes.gif wink.gif smile.gif
stina
CITAT (LadyG @ 10-02-2007, 19:36)
Jag tycker att Stina kan vara mycket nöjd med tekniken,som jag påpekat innan. Nujobbar du mycket mer med benen, drar dig inte upp i armarna så mycket och positinerar dig jättebra på väggen för nästa fäste. Du kom ju jättelångt på den där 6:an som du sa att du inte skulle komma upp på.

Tack! rolleyes.gif Eftersom Fizzgigg slog mej i höjdrekord så får väl jag vara LIIIITE stolt att jag snabbare löste problemet på den svåra väggen.... tongue.gif wink.gif Det får du bjuda på idag Fizzgigg så att jag får ha LITE stolthet kvar.... tongue.gif tongue.gif
stina
CITAT (Farbror Blå @ 10-02-2007, 19:37)
Ja kanske....

Nu har vi varit och klättrat. Jättekul som alltid!  :rolleyes:  Både LadyG och Fizzgigg slog höjdrekord - 16 respektive 26 meter!  :rolleyes:  Jag orkade inte klättra upp till 26 meter - slut i armarna och sendrag i tårna satte stopp för mitt höjdrekord. Men nästa gång - då jädrars SKA jag...  :angry:

Helt sant Farbrorn! rolleyes.gif Har man hyfsad styrka i armarna är det lätt att anta "minsta motståndets lag" och strunta i att tänka och bara dra sig upp i armarna - det håller INTE i längden.... ohmy.gif
Fizzgigg
CITAT (stina @ 10-02-2007, 18:38)

Tack! rolleyes.gif Eftersom Fizzgigg slog mej i höjdrekord så får väl jag vara LIIIITE stolt att jag snabbare löste problemet på den svåra väggen.... tongue.gif wink.gif Det får du bjuda på idag Fizzgigg så att jag får ha LITE stolthet kvar.... tongue.gif tongue.gif

Där böjer jag mig gärna för överheten, du kläckte en mycket smidigare lösning än vad jag gjorde. Plus att du kom högre än jag när vi väl hade tagit oss förbi den där ämrans svårigheten. smile.gif

Det är inte ofta benämningen "apteknik" ska uppfattas som en komplimang. laugh.gif I ett avseende var inte 26-meterväggen speciellt svår, nämligen att det var övervägande lätt med grepp eftersom jag inte följde någon led utan klättrade på hela färgkartan. "Den enda" svårigheten var att, eftersom jag utom i extremfall, aldrig hänger i selen och vilar utan klättrar i ett svep så blev det en faslig uthållighetsklättring. Tur att jag inte är höjdrädd, då hade jag ju haft det att kämpa mot också, nu var det bara häftigt. smile.gif
stina
CITAT (Fizzgigg @ 10-02-2007, 19:45)
CITAT (stina @ 10-02-2007, 18:38)

Där böjer jag mig gärna för överheten, du kläckte en mycket smidigare lösning än vad jag gjorde. Plus att du kom högre än jag när vi väl hade tagit oss förbi den där ämrans svårigheten. smile.gif

Det är inte ofta benämningen "apteknik" ska uppfattas som en komplimang. laugh.gif I ett avseende var inte 26-meterväggen speciellt svår, nämligen att det var övervägande lätt med grepp eftersom jag inte följde någon led utan klättrade på hela färgkartan. "Den enda" svårigheten var att, eftersom jag utom i extremfall, aldrig hänger i selen och vilar utan klättrar i ett svep så blev det en faslig uthållighetsklättring. Tur att jag inte är höjdrädd, då hade jag ju haft det att kämpa mot också, nu var det bara häftigt. smile.gif

Med eller utan ledföljning - den som inte testat klättring kan nog inte föreställa sig vilken muskelkraft som behövs för att ta sig 26 meter upp på en vägg..... ohmy.gif Det tar tid och ingen plats för vila finns det - hela tiden har man sin egen vikt att bära i mer eller mindre konstiga ställningar. Även om man har stöd för tårna så är det en konstant tyngd för fingrarna att bära. Synd att jag var så imponerad så att jag glömde ta fram kameran som jag hade i väskan (med bytta batterier dagen till ära).... Men det var väl inte sista gången vi får se dej där uppe i taket antar jag? tongue.gif
Farbror Blå
CITAT (stina @ 10-02-2007, 18:43)
Ja kanske....

Nu har vi varit och klättrat. Jättekul som alltid!  rolleyes.gif  Både LadyG och Fizzgigg slog höjdrekord - 16 respektive 26 meter!  rolleyes.gif  Jag orkade inte klättra upp till 26 meter - slut i armarna och sendrag i tårna satte stopp för mitt höjdrekord. Men nästa gång - då jädrars SKA jag...  mad.gif

Helt sant Farbrorn! rolleyes.gif Har man hyfsad styrka i armarna är det lätt att anta "minsta motståndets lag" och strunta i att tänka och bara dra sig upp i armarna - det håller INTE i längden.... ohmy.gif

precis, ääven om man har dina armar Stina;) rolleyes.gif
stina
CITAT (Farbror Blå @ 10-02-2007, 19:53)
Ja kanske....

Nu har vi varit och klättrat. Jättekul som alltid!  rolleyes.gif  Både LadyG och Fizzgigg slog höjdrekord - 16 respektive 26 meter!  rolleyes.gif  Jag orkade inte klättra upp till 26 meter - slut i armarna och sendrag i tårna satte stopp för mitt höjdrekord. Men nästa gång - då jädrars SKA jag...  mad.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Mycket räcker dom till - men inte obegränsat.... wink.gif tongue.gif
Fizzgigg
CITAT (stina @ 10-02-2007, 18:50)
Med eller utan ledföljning - den som inte testat klättring kan nog inte föreställa sig vilken muskelkraft som behövs för att ta sig 26 meter upp på en vägg.....  :o  Det tar tid och ingen plats för vila finns det - hela tiden har man sin egen vikt att bära i mer eller mindre konstiga ställningar. Även om man har stöd för tårna så är det en konstant tyngd för fingrarna att bära. Synd att jag var så imponerad så att jag glömde ta fram kameran som jag hade i väskan (med bytta batterier dagen till ära).... Men det var väl inte sista gången vi får se dej där uppe i taket antar jag?  :P

Den väggen ska jag upp på fler gånger, och någon gång vill jag till och med klara den med ledföljning. blink.gif
Farbror Blå
CITAT (stina @ 10-02-2007, 18:55)
Ja kanske....

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Mycket räcker dom till - men inte obegränsat.... wink.gif tongue.gif

tycker det är på tiden vi fick se din muskelarmar snart förresten rolleyes.gif
stina
CITAT (Farbror Blå @ 10-02-2007, 20:02)
CITAT (stina @ 10-02-2007, 18:55)
Ja kanske....

tycker det är på tiden vi fick se din muskelarmar snart förresten rolleyes.gif

Inte så mycket att se faktiskt. Dom är små men naggande goa sas... rolleyes.gif
stina
CITAT (Fizzgigg @ 10-02-2007, 20:01)
CITAT (stina @ 10-02-2007, 18:50)
Med eller utan ledföljning - den som inte testat klättring kan nog inte föreställa sig vilken muskelkraft som behövs för att ta sig 26 meter upp på en vägg.....  ohmy.gif  Det tar tid och ingen plats för vila finns det - hela tiden har man sin egen vikt att bära i mer eller mindre konstiga ställningar. Även om man har stöd för tårna så är det en konstant tyngd för fingrarna att bära. Synd att jag var så imponerad så att jag glömde ta fram kameran som jag hade i väskan (med bytta batterier dagen till ära).... Men det var väl inte sista gången vi får se dej där uppe i taket antar jag?  tongue.gif

Den väggen ska jag upp på fler gånger, och någon gång vill jag till och med klara den med ledföljning. blink.gif

Det skulle du säkert greja nu om du försökte eftersom det gick så lätt idag. rolleyes.gif
Alba
Lady G Stina Fizzgigg

Ni är värd en blomma i dag.

stina
CITAT (Alba @ 10-02-2007, 20:11)
Lady G Stina Fizzgigg

Tack Alba - gulle dej! wub.gif
LadyG
CITAT (Alba @ 10-02-2007, 19:11)
Lady G Stina Fizzgigg

Tack, så snällt av dig! wub.gif
Fizzgigg
CITAT (Alba @ 10-02-2007, 19:11)
Lady G Stina Fizzgigg

Tack, Alba. wub.gif wub.gif
yenny
Jag måste ju säga att jag är imponerad av er, att ni fixar att klättra så bra och högt! Jag hade svimmat pga höjden... om jag kommit så högt vill säga tongue.gif laugh.gif Mina muskler är typ borta.

Fast jag cyklar på med min motionscykel. Så flåset skall jag få tillbaka igen och så får jag lite styrka av yoga.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon